Beantwoord

Klantenservice?

voor een bedrijf als t-mobile zeer slecht dat er geen contact via email of live chat mogelijk is

lve chat alleen ergens in de shop? kan het niet eens vinden
icon

Beste antwoord door Raymond 21 mei 2012, 12:27

@Erwinvi
Ik zie dat er inmiddels is gereageerd in dit topic.

De LiveChat is alleen beschikbaar in de Online Shop en kan alleen gebruikt worden voor vragen over nieuwe contracten of vernieuwingen. Wanneer je het antwoord op je vraag niet op de website kan vinden, dan zal het chatvenster automatisch in beeld komen. Dit gebeurt niet in alle gevallen. Wat is je vraag precies? Wellicht dat we je vraag hier kunnen beantwoorden. Wil je liever een e-mail sturen? Dan kan dat via de T-Mobile website.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 6
@Erwinvi
Ik zie dat er inmiddels is gereageerd in dit topic.

De LiveChat is alleen beschikbaar in de Online Shop en kan alleen gebruikt worden voor vragen over nieuwe contracten of vernieuwingen. Wanneer je het antwoord op je vraag niet op de website kan vinden, dan zal het chatvenster automatisch in beeld komen. Dit gebeurt niet in alle gevallen. Wat is je vraag precies? Wellicht dat we je vraag hier kunnen beantwoorden. Wil je liever een e-mail sturen? Dan kan dat via de T-Mobile website.
Hi,
I hope someone here can help me:

I left the Netherlands and want to cancel my telephone/abo with T-Mobile.
Unfortunately this is very very difficult, I've been looking at My T-Mobile for the last 2 hours without success, I couldn't find the right link.
Can someone here please tell me where/how I can cancel my telephone/abo online?
Thanks for your help.

Regards,
Chris
Reputatie 7
@massive1

For cancelling your contract, You can contact our Customer Services. tel. 06 2400 1200.
Klantenservice hebben ze niet. Alleen een afdeling om zoveel mogelijk geld van de klantenh te stelen.
wedde dat die gast die naar het buitenland is verhuisd zijn contract moet afkopen;)
Reputatie 1
Ben het helemaal eens met het feit dat het heel slecht is dat je niet normaal kunt mailen.
Rien van Ast
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Rien,

Je reageert in een topic dat 5 jaar oud is én hebt al een eigen topic geopend. Wil je nog even de huisregels doornemen? Dit is namelijk allebei niet toegestaan. Dit topic gaat dan ook op slot en je vraag wordt in het andere topic opgepakt.