Beantwoord

Klantenservice?

  • 25 juli 2012
  • 8 reacties
  • 649 Bekeken

Reputatie 2
Geachte heer xxxxxxxxxx,

Wij sturen u dit bericht naar aanleiding van de onlangs opgestarte retourprocedure betreffende uw T-Mobile toestel.
Volgens afspraak zou u uw mobiele telefoon samen met de pakbon binnen één week opsturen naar het opgegeven adres. Op het moment van schrijven hebben wij uw telefoon echter helaas nog niet ontvangen.
Hierbij maken wij u erop attent dat, als wij uw telefoon niet alsnog binnen één week terug in ons bezit hebben, wij genoodzaakt zijn de kosten voor de telefoon aan u te factureren.
U kunt uw mobiele telefoon, samen met de bon, kosteloos versturen naar:
Dynafix
Antwoordnummer 10226
6360 XV NUTH
Als u uw telefoon inmiddels naar ons heeft verstuurd, kunt u deze brief negeren.
Heeft u nog vragen? Stel dan uw vraag via Help & Support op onze website. U kunt niet rechtstreeks reageren op dit e-mailbericht.

Met vriendelijke groet,


T-Mobile Klantenservice


Echt toppertjes bij die klanteservice!!!!!!!!!! Ten eerste is er geen afspraak gemaakt voor het retour sturen van mijn oude toestel, wilde het aan de koerier die het nieuwe kwam brengen geven maar dat moscht niet. Ten tweede is het bewuste toestel verkregen middels een ruiling, welke niet vlekkeloos verliep en heb ik dus geen aankoopbon of wat dan ook. Als je dan maar weer beld met de klanteservice moet ik voor hun alle gegevnes er maar bij gaan zoeken. Graag verneem ik hoe men dit wil gaan oplossen, want hem zomaar opsturen ga ik niet doen, daar het in het verleden daar juist mis is gegaan. Toen heeft moderator Esthervd mij trouwens prima geholpen, wellicht kan één van de moderators dit weer doen. Tot die tijd bewaar ik het toestel maar veilig in de kast, voor het weer zoek raakt.
icon

Beste antwoord door fun333 27 juli 2012, 17:45

@ moderators

Waarom wel de titel van mijn het topic aanpassen en vervolgens geen reactie geven.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 2
@ moderators

Waarom wel de titel van mijn het topic aanpassen en vervolgens geen reactie geven.
Reputatie 2
Geachte heer xxxxx,

Naar aanleiding van uw bezoek afgelopen donderdag stuur ik u deze email. Wij hebben vanuit de winkel contact opgenomen met het hoofdkantoor met de vraag of u uw toestel in de winkel kan inleveren. Wij mogen uw toestel niet in ontvangst nemen.. U kunt uw toestel aangetekend opsturen naar onderstaand contactgegevens.

T-Mobile Klantenservice BV
T.A.V. xxxx (Handset Specialist)
Postbus 16272
2500 BG Den Haag

Ik hoop dat ik u hierbij voldoende heb geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
xxxxxxxx
Tshop Haarlem


Waarom moet ik nu kosten gaan maken? Het moet niet mooier worden, vergoed eerst eens de kosten die ik tot op heden heb gemaakt. Wat een drama is de service bij T-Mobile geworden.
Reputatie 2
Nu zegt men dat ik niet heb gereageerd op hun verzoek tot het terug sturen van het toestel. Volgens mij heb ik er meerdere keren over gebeld en gemaild. Men gaat nu de kosten verhalen, dit betekend dat ik  € 460,- moet gaan betalen. Iets wat ik hoe dan ook niet ga doen, daar het niet mijn fout is dat ik het toestel niet kon verzenden, ik had immers geen pakbon, welke nu in eens niet meer nodig zou zijn. Ga zo doot T-Mobile dan jaag je alle trouwe klanten weg!!!
Reputatie 2
Na overleg met mijn rechtsbijstand de telefoon als nog verzonden, bewijs daarvan gemaild naar T-Mobile. Echter ook op dit maioltje heb ik geen antwoord gekregen. Ben blij als ik in december het hoofdstuk T-Mobile kan sluiten endat na zo'n 15 jaar klant te zijn geweest.

@de moderators blijf het jammer vinden dat geen van jullie de moeite hebben genomen om hier een reactie te geven.
Reputatie 2
Het probleem ken en herken ik niet, maar ben het met je eens dat er in een maand tijd idd even iemand had kunnen reageren.
Sterkte met deze situatie.
Reputatie 2
@Tara Voor mij is dit ook nieuw, voorheen altijd keurig geholpen op het forum. 
Reputatie 3
@fun333
Excuses voor de late reactie.

Ik begrijp dat het heel erg vervelend voor je is, en ik snap je frustratie zeker.
Helaas heb ik niet eerder op je bericht kunnen reageren door een achterstand op het T-Mobile Forum.
Als ik kijk in het systeem zie ik dat je inmiddels een nieuw toestel hebt ontvangen, het oude toestel retour is gekomen en de kosten hiervoor op 27 augustus gecrediteerd zijn.
Daar ben ik blij om, fijn voor je.
Kan ik je op dit moment verder nog iets voor je doen?
Reputatie 2
@ Bren1 

Excuses aanvaart en ja ik denk dat je zeker nog wel iets voor me kan doen, echter wil ik dat liever prive bespreken dan hier in het openbaar. Hopelijk heb je daar een dezer dagen tijd voor.

Met vriendelijke groet,

Fun333

Reageer