Vraag

Klantenservice?

Reputatie 2
Maart 2012 vernieuwde ik mijn abonnement, via studentmobiel.nl (ingaande eind april). T-Mobile heeft de verlenging wel doorgevoerd maar de bijbehorende korting niet.  Ik betaal daarom al sinds mei vorig jaar teveel. Daar heb ik meermaals over gebeld. Soms wordt de fout toegegeven, soms ontkend. In het laatste telefoontje kreeg ik het advies om het contract te faxen. Ik heb natuurlijk geen fax, maar kon het volgens de medewerkster van de klantenservice wel in een T-Mobile winkel laten faxen. Helaas is de faxmachine van de winkel bij mij in de buurt defect en zal deze ook niet vervangen worden. Na 8 maanden ben ik niets opgeschoten, en nog steeds wordt er maandelijks teveel geld gefactureerd.
Ik begrijp er niets van, oké het levert T-Mobile 88 euro op, maar ze raken wel een klant kwijt die per jaar een veelvoud daarvan betaalt.

7 reacties

Reputatie 2
Daar zit ik over te denken, kost wel weer extra tijd om het hele verhaal op te schrijven.
Reputatie 4
Hoi Netcruiser, 

Allereerst heel vervelend dat het allemaal zo moet lopen en dat het allemaal heel stroef gaat. 
Ik ga er vanuit dat een Tmobile medewerker hier op het forum dit voor je gaat oppakken en je gegevens zal gaan bekijken. 
Deze medewerker zal hier dan ook een reactie plaatse. Dit kan soms enkele werkdagen duren.
Heb even geduld maar dan komt het antwoord wel ongetwijfeld. Mocht je volgende week nog geen antwoord hebben ontvangen plaats dan nog even een reactie en zal ik het in de gaten houden. 
Mocht je nog meer vragen hebben stel ze gerust. 

Groetjes Tribaltim
Reputatie 6
Badge +16
@Netcruiser

Wat balen dat het nog niet is opgelost. Is het voor jou misschien mogelijk om het contract per post te sturen? Wij willen het namelijk graag voor je oplossen. 🙂 Als dit voor jou wel een mogelijkheid is zal ik je in een Privebericht meer informatie geven.
Ik heb een abonnement die op mijn moeder haar naam staat, kan ik die zelf ook beëindigen?
Reputatie 6
Badge +16
@Janjaapo

Welkom op het T-Mobile Forum!

Gaat het om het telefoonnummer waarmee je geregistreerd staat op dit forum? Er zit een opzegtermijn op van 30 dagen, per wanneer wil je het abonnement opgezegd worden. Wil je toevallig dit nummer behouden door dit abonnement om te zetten naar PrePaid?
Reputatie 2
@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/netcruiser-143729/"

Wat balen dat het nog niet is opgelost. Is het voor jou misschien mogelijk om het contract per post te sturen? Wij willen het namelijk graag voor je oplossen. 🙂 Als dit voor jou wel een mogelijkheid is zal ik je in een Privebericht meer informatie geven.

Ja, postbussen staan er nog wel in Amsterdam. ten aanzien van wie of wat kan het dan sturen? En is er de bereidheid er iets mee te doen, want Student Mobiel heeft hierover ook al contact met jullie gehad. Als jij het na al die tijd wel wilt en mag oplossen dan graag, zeg maar waarheen ik het kan sturen.
Reputatie 5
@netcruiser

Als op het contract kortingen staan die niet zijn ingevoerd gaan we dat zeker (met terugwerkende kracht) voor je corrigeren na ontvangst van het contract. 🙂 Je kan een kopie van je contract met korte uitleg van wat er aan de hand is opsturen naar T-Mobile Netherlands BV, Postbus 16272, 2500 BG Den Haag. Als je het contract kunt inscannen kun je het ook e-mailen naar [email]webcare@t-mobile.nl[/email]. Zet dan mijn naam (Sander) even in het onderwerp. Dan maak ik het zelf na ontvangst voor je in orde! 🙂

Reageer