Vraag

klantenservice


Gisteren had ik met een medewerker van t mobile gesproken. over mijn telefoon. want ik heb een vervangings mobiel gehad. een windows 8phone maar ben er echt niet te vreden over. hij kan minder dan mijn oude telefoon, sluit alle aplicaties af je kan niet in meedere tabbladen werken en hij is traag. Er zijn te weinig applicaties voor. korton ik zou hem om willen ruilen in de zelfde prijs clase zou zelfs bij willen betalen. voor andere android phone of iphone. de t mobile werknemer ging dit na vragen. omdat het erg druk was zoude ze me later terug bellen dit hebben ze niet gedaan. en vandaag heb ik ook nog ateeds niks te horen gekregen. mn vraag is staat dit wel in de computer? of moet ik nog een keer bellen?


gr, thom
hoop dat iemand me kan helpen!

1 reactie

Reputatie 5
@wilplasser8 ik zie dat je inmiddels contact met mijn collega aan de telefoon hebt gehad en dat er een nieuwe omruiling staat ingepland.

Hopelijk zal het nieuwe toestel wel naar wens werken! 🙂

Reageer