Vraag

Klantenservice

Hoe kan ik iemand persoonlijk bereiken van tmobile??

5 reacties

Reputatie 1
Hoi Mickijane,

Je kunt bellen met de klantenservice voor eventuele vragen:)
Deze kun je bereiken door icm een T-mobile simkaart 1200 te bellen.
Ben je niet in de gelegenheid icm een T-mobile simkaart te bellen, bel dan 06-24001200.

Daarnaast zou ik je ook advies en of antwoorden kunnen bieden middels het forum:)
Laat maar weten wanneer nodig.

Mvg, SvenD
Ik heb enkele malen geprobeerd te bellen maar met een enkele keuzen krijg ik iemand aan de telefoon.
Mijn probleem is dat jullie sinds januari elke maand €10 a €15 van mijn rekening halen onder de naam incasso. Ik heb hier nergens toestemming voor gegeven en heb ook een prepaid kaart bij jullie dus het kunnen ook geen rekeningen zijn van iets.
Reputatie 4
@ mickijane

Hmm wat een vervelende situatie zeg! In principe zou je telefonisch wel contact moeten kunnen krijgen met een medewerker, wellicht kun je voor wat andere opties kiezen - want het is wel zeker mogelijk. Indien dit niet lukt: als het goed is staat er bij iedere afschrijving een factuurnummer, dit nummer begint met '901'. Zou je mij in een PB dit factuurnummer en je naam en adresgegevens kunnen sturen? Dan ga ik dit voor je nakijken! 🙂
Hoi Willem, hoe kan ik een privé bericht sturen naar je? De facturen beginnen inderdaad met 901. Alvast bedankt
Reputatie 5
@mickijane

Je kan een privebericht sturen door links van het bericht van WillemE op zijn naam te klikken. Je krijgt dan de optie 'privébericht'. Als je het bericht vandaag voor 17.00 stuurt mag je het ook naar mij sturen, want mijn collega Willem werkt vandaag niet. 🙂

Reageer