Vraag

klantenservice


Hoi, hoe krijg ik contact met iemand van tmobile, die computer die ik krijg heb ik niks aan wil iemand aan de lijn.

20 reacties

Reputatie 5
Badge +11
@noatjuhhh
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Vervelend dat je niemand aan de lijn hebt gekregen. Wij willen je hier op het Forum graag verder helpen. Waar gaat je vraag over?
Hoi, ik heb een vraagje over mijn contract er is iets niet goed.

@noatjuhhh
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Vervelend dat je niemand aan de lijn hebt gekregen. Wij willen je hier op het Forum graag verder helpen. Waar gaat je vraag over?
ik heb gisterenmorgen net 40 euro beltegoed gestoord op mijn dochter zijn tel. en de heele dag uit gestaan en nu weg 40 euro en er heeft niemand   mee gebeld.      en volgens mij had ze ook elke maand 300 sms gratis. zie ik ook niet meer staan      Ik heb s avonds weer 20 euro over gemaakt die komt wel aan. die 40  smorgen ook wel maar wel weg       tel0634092118                                                                                                         
hoe kan ik nou iemand spreken?
Reputatie 4
@Nat1978,

Het is zo dat dan hoogstwaarschijnlijk de internet verbinding van de mobiele telefoon aanstaat. De huidige generatie "Smartphones" maken te pas en te onpas gebruik van internet, zonder dat je dochter hier weet van hoeft te hebben. Als je even het type telefoon hier neer zet, kan ik je waarschijnlijk instructies geven om deze verbinding uit te zetten.

De 300 gratis SMS'jes krijg je als minimaal in de maand €10,- opwaardeerd. De 300 gratis SMS'jes worden vervolgens toegekend op de eerste dag van de volgende maand en hebben vanaf dan een houdbaarheid van één maand.

Is het beltegoed meer dan €40,- per maand dat er uitgegeven wordt? Dan kan een abonnement interessant zijn!

@Noatjuhhh,

Je kan je vraag hier op het forum stellen! We zullen ons best doen om je van een antwoord te voorzien!

Groet,
Casper.
Nou ik heb onlangs een abonnement bij jullie afgesloten, daar zat twee jaar gratis internet bij en dat heb ik ook aangevinkt. Maar nu zie ik dat dit niet in het contract is opgenomen. 
het is prepaid dus geen abbo. internet staat niet  aan alleen wifi tel is samsung s2en de tel stond heelemaal uit lag inde kast
Reputatie 4
@Noaatjuhh,

Bedoel je onbeperkt internet? Als je dat wel aangevinkt hebt, moet je even wachten totdat er een T-Mobile Moderator voorbij komt. Deze kan je gegevens inzien en bekijken hoe het e.e.a. ziet.

@Nat1978,

Het was meer een suggestie :)

Ik ben bang dat je even moet wachten op een T-Mobile Moderator om te bekijken wat er precies gebeurd is 🙂.

Gr. Casper.
ja graag want nu heb ik het zelf aangekruist bij mytmobile, maar vind het zonde kost me nu 5 euro p/m terwijl ik het gratis had.
Vind het echt absurd dat ik niet normaal met iemand kan praten via de klantenservice... heb dit echt nog nooit meegemaakt. Het hele verhaal heb ik ook al op email staan. Maar gewoon bellen en iemand te spreken krijgen schijnt blijkbaar niet mogelijk te zijn hier, echt zwaar belachelijk.
Reputatie 4
Hoi,

Uiteraard kun je iemand bereiken, als je het hele beginmenu van de klantenservice af had geluisterd is de laatste optie om doorverbonden te worden met een medewerker :)

Gr. Casper.
@CaspervdH

Zou jij zo vriendelijk willen zijn om mij dat nummer te geven, want het nummer dat ik bel nl. 0624001200 (deze staat op de website), heb ik net weer gebeld en echt niet dat je die mogelijk krijg om doorverbonden te worden met een medewerker. Ik krijg na het beluisteren van het hele menu te horen dat ik een keuze moet maken.

Gr.
je bent niet de enige mijn broertje heeft dit zelfde probleem
Reputatie 4
@ noatjuhhh

Erg vervelend dat je niemand te pakken kreeg 😞 In principe is dit wel gewoon mogelijk, meer info over telefonisch contact vind je hier. Ik heb jouw klantgegevens even gecontroleerd en ik zie dat er inderdaad een Onbeperkt Internet Voordeelbundel actief is. Hier zie ik echter geen korting aan verbonden. Is deze korting wel zichtbaar in jouw contractbevestiging? Ik hoor graag van je! :)

@ chetec1

Erg rot dat ook jouw broertje dit niet is gelukt 😞 Mocht hij een My T-Mobile account hebben, dan zou je hem ook kunnen adviseren om zijn vraag via dit Forum te stellen. Wij staan hier klaar om alle vragen of problemen van onze klanten op te lossen! 🙂
Reputatie 3
@noatjuhh en @chetec1

Als je de IVR doorloopt, wordt je uiteindelijk altijd doorgeschakeld naar een medewerker. De keuzes moet je maken, omdat er mensen zitten met bepaalde 'skills' die je sneller kunnen helpen met je vraag.
Hoi, nee die korting is niet zichtbaar in mijn contract maar ik had hem wel aangevinkt. Twee jaar onbeperkt internet gratis!

@ https://"https://forum.t-mobile.nl/members/noatjuhhh-289494/"

Erg vervelend dat je niemand te pakken kreeg 😞 In principe is dit wel gewoon mogelijk, meer info over telefonisch contact vind je https://"www.t-mobile.nl/contact". Ik heb jouw klantgegevens even gecontroleerd en ik zie dat er inderdaad een https://"http://www.t-mobile.nl/voordeelbundels/onbeperkt-internet" actief is. Hier zie ik echter geen korting aan verbonden. Is deze korting wel zichtbaar in jouw contractbevestiging? Ik hoor graag van je! :)

@ https://"https://forum.t-mobile.nl/members/chetec1-272491/"

Erg rot dat ook jouw broertje dit niet is gelukt 😞 Mocht hij een My T-Mobile account hebben, dan zou je hem ook kunnen adviseren om zijn vraag via dit Forum te stellen. Wij staan hier klaar om alle vragen of problemen van onze klanten op te lossen! :)
Ik heb nu een week geleden het contract gekregen en de telefoon.

Het contract klopte niet omdat ik mijn twee jaar onbeperkt internet er niet bij zag staan. Ben gelijk naar jullie (tmobile) gaan bellen, hierbij kon ik niemand bereiken,  Heb daarna een email gestuurd, tot nu toe nog taal nog teken van jullie (tmobile). Zit nu hier op dit forum weer mijn tijd te verspillen.

Dat contract is niet goed dat moest ik gelijk doorgeven, maar op de een of andere manier hebben jullie echt schijt aan mensen die een iets van jullie willen. Een abonnement is zo gemaakt bij jullie maar daarna krijg ik geen persoon aan de telefoon, geen reactie op mijn email en op dit forum kom ik ook echt geen ruk verder. Ik heb spijt dat ik ben overgestapt naar jullie (tmobile) ik vind de service echt heel slecht.

@ https://"https://forum.t-mobile.nl/members/noatjuhhh-289494/"

Erg vervelend dat je niemand te pakken kreeg 😞 In principe is dit wel gewoon mogelijk, meer info over telefonisch contact vind je https://"www.t-mobile.nl/contact". Ik heb jouw klantgegevens even gecontroleerd en ik zie dat er inderdaad een https://"http://www.t-mobile.nl/voordeelbundels/onbeperkt-internet" actief is. Hier zie ik echter geen korting aan verbonden. Is deze korting wel zichtbaar in jouw contractbevestiging? Ik hoor graag van je! :)

@ https://"https://forum.t-mobile.nl/members/chetec1-272491/"

Erg rot dat ook jouw broertje dit niet is gelukt 😞 Mocht hij een My T-Mobile account hebben, dan zou je hem ook kunnen adviseren om zijn vraag via dit Forum te stellen. Wij staan hier klaar om alle vragen of problemen van onze klanten op te lossen! :)
oja krijg ik via een online adviseur een telefoonnummer door dat ik moet bellen, jaja een gratis nummer fantastisch. Nou ik heb het nummer gebeld en wat denk je.. bestaat niet eens.. wat een service zeg.

Ik heb nu een week geleden het contract gekregen en de telefoon.

Het contract klopte niet omdat ik mijn twee jaar onbeperkt internet er niet bij zag staan. Ben gelijk naar jullie (tmobile) gaan bellen, hierbij kon ik niemand bereiken,  Heb daarna een email gestuurd, tot nu toe nog taal nog teken van jullie (tmobile). Zit nu hier op dit forum weer mijn tijd te verspillen.

Dat contract is niet goed dat moest ik gelijk doorgeven, maar op de een of andere manier hebben jullie echt schijt aan mensen die een iets van jullie willen. Een abonnement is zo gemaakt bij jullie maar daarna krijg ik geen persoon aan de telefoon, geen reactie op mijn email en op dit forum kom ik ook echt geen ruk verder. Ik heb spijt dat ik ben overgestapt naar jullie (tmobile) ik vind de service echt heel slecht.

@ https://"https://forum.t-mobile.nl/members/noatjuhhh-289494/"

Erg vervelend dat je niemand te pakken kreeg 😞 In principe is dit wel gewoon mogelijk, meer info over telefonisch contact vind je https://"www.t-mobile.nl/contact". Ik heb jouw klantgegevens even gecontroleerd en ik zie dat er inderdaad een https://"http://www.t-mobile.nl/voordeelbundels/onbeperkt-internet" actief is. Hier zie ik echter geen korting aan verbonden. Is deze korting wel zichtbaar in jouw contractbevestiging? Ik hoor graag van je! :)

@ https://"https://forum.t-mobile.nl/members/chetec1-272491/"

Erg rot dat ook jouw broertje dit niet is gelukt 😞 Mocht hij een My T-Mobile account hebben, dan zou je hem ook kunnen adviseren om zijn vraag via dit Forum te stellen. Wij staan hier klaar om alle vragen of problemen van onze klanten op te lossen! :)

Reputatie 6
Badge +12
@noatjuhhh,

Vervelend dat je nog altijd geen antwoord hebt op je vraag.
Het is absoluut niet de bedoeling dat je geen antwoord krijgt :(

Het telefoonnummer is: 0624001200
Kies vervolgens even voor optie 0.  (Dan krijg je vanzelf de medewerker)
Helaas is de Klantenservice nu gesloten :(

Zou jij kunnen vertellen welk telefoonnummer je hebt doorgekregen van de chat ?
T-Mobile kan deze medewerkers dan adviseren dit nummer niet meer te gebruiken!

Nog even geduld s.v.p! :rolleyes:
Je gaat z.s.m. een reactie ontvangen in dit topic.
het is inmiddels geregeld... bedankt voor je antwoord.. 

@noatjuhhh,

Vervelend dat je nog altijd geen antwoord hebt op je vraag.
Het is absoluut niet de bedoeling dat je geen antwoord krijgt :(

Het telefoonnummer is: 0624001200
Kies vervolgens even voor optie 0.  (Dan krijg je vanzelf de medewerker)
Helaas is de Klantenservice nu gesloten :(

Zou jij kunnen vertellen welk telefoonnummer je hebt doorgekregen van de chat ?
T-Mobile kan deze medewerkers dan adviseren dit nummer niet meer te gebruiken!

Nog even geduld s.v.p! :rolleyes:
Je gaat z.s.m. een reactie ontvangen in dit topic.

Reageer