Beantwoord

Klantenservice?

  • 11 april 2014
  • 1 reactie
  • 237 Bekeken

Beste T-mobile,

Waarom is er geen optie om T-mobile klantenservice contact te laten nemen met mij, want op dit moment is mijn aansluiting geblokeerd (kan wel gebeld worden) maar ik kan geen contact opnemen met T-mobile klantenservice om te bewijzen dat ik wel betaald heb en dit berust op een misverstand!

Vriendelijke Groeten Stephan Tettelaar
icon

Beste antwoord door Bram 14 april 2014, 15:40

@st3ph4n010

Welkom op het forum! :D

Gelukkig zijn er meerdere kanalen om ons te bereiken. Ik zie dat je al contact hebt gehad en dat het allemaal geregeld is met de betaling.
Bekijk origineel

1 reactie

@st3ph4n010

Welkom op het forum! :D

Gelukkig zijn er meerdere kanalen om ons te bereiken. Ik zie dat je al contact hebt gehad en dat het allemaal geregeld is met de betaling.

Reageer