Beantwoord

Klantenservice

  • 8 juni 2014
  • 1 reactie
  • 101 Bekeken

Beste T-mobile, ik heb gister gebeld met de klantenservice omdat er iets niet in orde was met mijn belstatus. Ik heb 33 minuten aan de lijn gehangen omdat niet duidelijk is hoe het probleem is ontstaan. Na 33 minuten zei de dame in kwestie ( overigens heel vriendelijk) dat er een case aangemaakt zal worden en dat ik terugbelt zou worden. Prima maar wat schetst mijn verbazing zijn die 33 min van mijn belminuten afgeschreven. Dus door een fout bij jullie, moest ik bellen, doordat jullie niet zien hoe het is ontstaan gaan er bij mij 33 min af. Ik vind dat niet juist en daarom ook vriendelijk het verzoek de min terug te storten bij mijn tegoed.

Groe
icon

Beste antwoord door Harvey 13 juni 2014, 16:34

Beste T-mobile, ik heb gister gebeld met de klantenservice omdat er iets niet in orde was met mijn belstatus. Ik heb 33 minuten aan de lijn gehangen omdat niet duidelijk is hoe het probleem is ontstaan. Na 33 minuten zei de dame in kwestie ( overigens heel vriendelijk) dat er een case aangemaakt zal worden en dat ik terugbelt zou worden. Prima maar wat schetst mijn verbazing zijn die 33 min van mijn belminuten afgeschreven. Dus door een fout bij jullie, moest ik bellen, doordat jullie niet zien hoe het is ontstaan gaan er bij mij 33 min af. Ik vind dat niet juist en daarom ook vriendelijk het verzoek de min terug te storten bij mijn tegoed.

Groe


Welkom op het T-Mobile forum! :)

Bellen naar de klantenservice kost geld. Daar kan ik niks aan veranderen. Je kan bijvoorbeeld ook op het forum (geheel gratis) zoals je nu hebt gedaan je vraag aan ons stellen. Ik kan deze belkosten naar de klantenservice niet voor je terugstorten.
Bekijk origineel

1 reactie

Beste T-mobile, ik heb gister gebeld met de klantenservice omdat er iets niet in orde was met mijn belstatus. Ik heb 33 minuten aan de lijn gehangen omdat niet duidelijk is hoe het probleem is ontstaan. Na 33 minuten zei de dame in kwestie ( overigens heel vriendelijk) dat er een case aangemaakt zal worden en dat ik terugbelt zou worden. Prima maar wat schetst mijn verbazing zijn die 33 min van mijn belminuten afgeschreven. Dus door een fout bij jullie, moest ik bellen, doordat jullie niet zien hoe het is ontstaan gaan er bij mij 33 min af. Ik vind dat niet juist en daarom ook vriendelijk het verzoek de min terug te storten bij mijn tegoed.

Groe


Welkom op het T-Mobile forum! :)

Bellen naar de klantenservice kost geld. Daar kan ik niks aan veranderen. Je kan bijvoorbeeld ook op het forum (geheel gratis) zoals je nu hebt gedaan je vraag aan ons stellen. Ik kan deze belkosten naar de klantenservice niet voor je terugstorten.

Reageer