Beantwoord

Klantenservice

  • 13 juni 2017
  • 1 reactie
  • 399 Bekeken

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 0 reacties
Eindelijk na 7 min ben je aan de beurt doe mijn verhaal klik dat dametje me zo weg.
Aan de verbinding kan het niet liggen T MOBILE nummer 1 .
Mooi geweest.
Vanaf dag 1 zit ik bij T MOBILE.
Ze worden te groot.
Ik neem afscheid . Mooi geweest,
icon

Beste antwoord door David 14 juni 2017, 12:58

Hoi Diem,

Dat is wel erg zonde om te lezen! :S Wij voelen ons zeker niet te groot voor wie dan ook, daar hoef je je geen zorgen over te maken!

Is het wegvallen van het gesprek de enige reden of is er meer aan de hand? Ik zie namelijk dat mijn collega je gesproken heeft en dat er gesproken was over extra korting op een verlenging. Mijn collega heeft ook aangegeven dat we nu Unlimited Madness hebben, waarbij de kortingen al scherp zijn en wij geven hier dan ook geen extra korting bovenop. Ik zie overigens wel dat je in een T-Mobile Samen groep zit. Als je zou verlengen en voor een T-Mobile Go abonnement gaat, dan wordt de korting voor jouw abonnement verhoogd naar €5,- per maand. Dat is dan ook wel weer meegenomen!

Ik heb nu in het algemeen gereageerd, omdat ik niet heel gedetailleerd weet wat er aan de hand is en hoe wij je verder kunnen helpen. Als er er echter nog iets is, laat het dan gerust weten! We helpen je er graag bij verder!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Diem,

Dat is wel erg zonde om te lezen! :S Wij voelen ons zeker niet te groot voor wie dan ook, daar hoef je je geen zorgen over te maken!

Is het wegvallen van het gesprek de enige reden of is er meer aan de hand? Ik zie namelijk dat mijn collega je gesproken heeft en dat er gesproken was over extra korting op een verlenging. Mijn collega heeft ook aangegeven dat we nu Unlimited Madness hebben, waarbij de kortingen al scherp zijn en wij geven hier dan ook geen extra korting bovenop. Ik zie overigens wel dat je in een T-Mobile Samen groep zit. Als je zou verlengen en voor een T-Mobile Go abonnement gaat, dan wordt de korting voor jouw abonnement verhoogd naar €5,- per maand. Dat is dan ook wel weer meegenomen!

Ik heb nu in het algemeen gereageerd, omdat ik niet heel gedetailleerd weet wat er aan de hand is en hoe wij je verder kunnen helpen. Als er er echter nog iets is, laat het dan gerust weten! We helpen je er graag bij verder!

Reageer