Beantwoord

Klantenservice

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Is het normaal dat je als je een medewerker wilt spreken meer dan een halfuur aan de telefoon moet blijven hangen en maar de verbinding verbreekt omdat het nog langer gaat duren ?
icon

Beste antwoord door David 3 oktober 2017, 09:20

Hi Quade,

Op het moment is het onwijs druk, dus het kan inderdaad wat langer duren voor je iemand aan de lijn krijgt. Sorry voor dit ongemak!

Je kunt jouw vraag ook hier stellen, in plaats van te telefoneren. Er zijn hier niet alleen medewerkers aan de slag, maar ook veel forumleden met een hoop technische kennis!

Als we je nog ergens bij kunnen helpen, horen we dat graag!

Bekijk origineel

9 reacties

Heel normaal.
Reputatie 2
Hi David,

Misschien ruis in dit topic. Afgelopen weekend was er misschien een storing.
Maar de onderbouwing van jullie klantenservice klopt niet, op dat incident.

Ik hoop dat de aanstaande afspraak van Guidion iets oplost, of me mogelijkheden levert voor concrete vervolgstappen.
Ik denk dat je wel kunt raden welke keuze ik afgelopen week op het bandje heb gemaakt.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Stefan,

Dat is inderdaad één van de redenen. Dit weekend was er natuurlijk flink wat aan de hand, dus dat merk je dan ook in de wachttijden!
Reputatie 2
Hoi David,

Zijn de vele storingen momenteel de reden dat het zo onwijs druk is?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Quade,

Op het moment is het onwijs druk, dus het kan inderdaad wat langer duren voor je iemand aan de lijn krijgt. Sorry voor dit ongemak!

Je kunt jouw vraag ook hier stellen, in plaats van te telefoneren. Er zijn hier niet alleen medewerkers aan de slag, maar ook veel forumleden met een hoop technische kennis!

Als we je nog ergens bij kunnen helpen, horen we dat graag!
Sorry dit is toch schandalig
Reputatie 2
Houd even vol zou ik zeggen of morgen proberen om 8 uur.
Gisteren heb ik 1.5 uur in de wacht gestaan.
Tegen 8 uur in de ochtend circa 5 minuten, althans vanmorgen.
Thuis
Reputatie 2
Had je de klantenservice van mobiel of thuis geprobeerd?

Reageer