Beantwoord

Klantenservice aan de lijn krijgen

• 31 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 310 Bekeken

Weet iemand hoe ik die aasgieren van T-mobile aan de lijn krijg? Ik krijg alleen maar een doodlopend menu.
icon

Beste antwoord door Pilovali 31 oktober 2016, 20:17

Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

De klantenservice is momenteel gesloten, je kunt het beste morgen even weer proberen. Hier vind je alle manieren om T-Mobile te contacteren.

Groet,
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

De klantenservice is momenteel gesloten, je kunt het beste morgen even weer proberen. Hier vind je alle manieren om T-Mobile te contacteren.

Groet,
Reputatie 7
Badge +20
Nou nou, aasgieren, MegaDude? :S

Ik zie dat mijn collega's je vandaag hebben geholpen met jouw vraag over je nieuwe contract. Het ging om de kortingen die jij niet terug zag op de bevestiging van je contract. Deze staat nog onder het totaalbedrag. Ik neem aan dat je dit ondertussen ook had gevonden.

Als er nog verdere vragen zijn dan horen we dat graag van je!
Dank.

Het euvel lijkt vooralsnog verholpen, maar ik wacht de eerste factuur af, want de beloofde korting staat nergens vermeld. Ook lijkt de betalingslink niet meer actief.

Grootste klacht betreft de telefonische bereikbaarheid. Het lijkt wel een loterij. Ik moest talloze malen terugbellen om ten langen leste een medewerker aan de lijn te krijgen.
Uw ontmoedigingsbeleid voor bellers is... nou ja, ontmoedigend.

Hartelijke groet,
MegaDude
Reputatie 7
Badge +20
Hi MegaDude,

Je kunt de bevestiging van je contract met kortingen aanhouden. Zodra jouw nieuwe contract start (24 november) kun je de kortingen ook vinden op My T-Mobile en je facturen. Houd er wel rekening mee dat je facturen rondom een verlenging er soms wat vreemd uit kunnen zien. Je vindt een uitgebreide uitleg op deze pagina. Doel je op de betaallink voor je toestel? Als dit binnen 12 uur niet lukt wordt dit automatisch omgezet en kun je het bedrag gewoon direct bij de koerier voldoen, geen probleem!

Wat betreft de telefonische klantenservice: op het moment is het sowieso erg druk, dus de wachtrijen zijn helaas lang. Het keuzemenu is zo ingericht dat je precies belandt bij een medewerker die je gelijk kan helpen met je vraag. In een aantal gevallen zijn er echter ook automatische berichten die je ontvangt op basis van je keuze. We bieden naast telefonisch contact nog vele manieren van service, zoals Pilovali ook al had aangegeven. :)

Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten!

Reageer