Beantwoord

Klantenservice belde

  • 20 februari 2017
  • 2 reacties
  • 318 Bekeken

Jullie belde me net, kan je nog een keer bellen?
icon

Beste antwoord door Skyrider 21 februari 2017, 11:06

Goedemorgen Randske.

Heeft T-Mobile je al toevallig terug gebeld? Zo niet, misschien kan je via T-Mobile klantenservice contact opnemen door gebruik te maken met 'Chat met ons'.

Anders kan een moderator (T-Mobile personeel) je verder informeren. Ze reageren meestal binnen 24 tot 48 uur.

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Goedemorgen Randske.

Heeft T-Mobile je al toevallig terug gebeld? Zo niet, misschien kan je via T-Mobile klantenservice contact opnemen door gebruik te maken met 'Chat met ons'.

Anders kan een moderator (T-Mobile personeel) je verder informeren. Ze reageren meestal binnen 24 tot 48 uur.

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Randske,

Leuk om je hier op het forum te zien. Van harte welkom!

Ik zie dat je in de tussentijd al hebt gebeld met onze collega's van de klantenservice zoals Skyrider voorstelde. Is alles duidelijker geworden na het gesprek met onze vriendelijke collega? Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het graag van je. 🙂

Reageer