Vraag

klantenservice bellen

Beste moderators,

Ik wilde telefonisch een vraag stellen aan de Klantenservice over de registratie van mijn PrePaid Internet Stick op het nummer 0624001200. (Die registratie ging eerst niet, maar na lang puzzelen is het toch gelukt.) Omdat ik op mijn mobiele telefoon geen abonnement heb bij T-Mobile, kan ik hiermee niet naar de klantenservice bellen - de verbinding wordt verbroken na de melding dat mijn nummber niet bij T-Mobile bekend is. Hoe moet ik dan vragen stellen aan de klantenservic? Per e-mail kan niet, per telefoon ook niet (en bellen met mijn laptop gaat ook niet...). De enige optie die dan overblijft is een vraag per brief insturen. Dat is toch bizar?

Hoe laten T-Mobile klanten met een mobiel abonnement hun toestel blokkeren als ze niet met T-Mobile in contact kunnen komen tenzij ze via een toestel met een T-Mobile abonnement bellen?

Graag uw bericht!

15 reacties

Reputatie 5
hi naar mijn mening kun je met elke vaste tel aansluiting het 06 nummer van de klante service bellen heb ik ook wel eens gedaan en dat werkte wel.
Ik krijg dezelfde melding (we hebben geen of ongeldig nummer ontvangen) en sluit me dan ook volledig aan bij de klacht. Ik heb een dongel via T-mobile, maar blijkbaar mag je alleen met de klantenservice spreken als je een mobiel abonnement hebt?

Iemand een alternatief nummer waarmee ik de klantenservice kan bereiken?
Reputatie 5
Als je (nog) geen klant bent van T-Mobile, dan kun je gratis contact met ons opnemen via 0800 - 7123.
als het niet werkt met het 1200 numer zou ik het nummer wat hier boven staat is proberen krijg je altijd iemand aan de lijn.
Reputatie 5
@verschuure48
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Het nummer van T-Mobile Klantenservice (06 2400 1200) is bereikbaar via elke telefoon. Fijn dat het inmiddels is gelukt je te registreren.
ik bel nu naar 1200,maar krijg alleen een bandje,waar ik alleen maar toetsen in moet drukken voor informatie-maar ik wil iemand aan de lijn ! dit heeft me dus al geld gekost en ik wordt er niet wijzer van. Waar is de persoonlijke service gebl;even?
Nu ga ik dus naar 06-24001200, maar krijg weer hetzelfde bandje. en kan geen enkele mogelijkheid vinden om iemand persoonlijk aan de lijn te krijgen. De verbinding wordt verbroken en ik ben weer geld armer. Hallo, hoe kan ik mijn vraag nu stellen.Er wordt alleen maar informatie gegeven ,waar ik niet naar vraag!
Reputatie 5
@willydeklerk
Wanneer het om de vraag over het tegoed van je zoon gaat, hier is al een reactie op gegeven in dit topic. Mocht je de T-Mobile Klantenservice niet kunnen bereiken, kun je altijd je vraag via het forum stellen.
ik bel klanten service op 0624001200 met mijn gewone tmobile abbonement , om door te geven dat hun prepaid bellen internet site weer storingen heeft, net als altijd.
ik heb mij aangemeld bij tmobile extra voor mijn extra bel tegoed op mijn prepaid, en een paar dagen later kun je je weer opnieuw aanmelden want je gegevens zijn weer weg.

wat is het een rotzooitje hier bij tmobile

bellen met prepaid kost 25 cent per minuut, en je krijgt niemand te spreken, dag 10 euro beltegoed
we gaan dit straks even twitteren en faceboeken
dan reageren ze wel, want ooo als de media het oppakt.

Goofy1234
Reputatie 7
@Goofy1234

Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over T-Mobile prepaid. Ik kan de klacht ook niet herleiden doordat het nummer waaronder je bent ingelogd allemaal correct staat aangemeld sinds 18 april. Kun je mij duidelijker de klacht aangeven? Ik zie dat je regelmatig een nieuw prepaid nummer aanschaft en gebruik maakt van de € 10.- gratis beltegoed, waardoor het wel noodzakelijk is om je bij iedere nieuw nummer opnieuw aan te melden.
mijn aanmelding bij Tmobile online is op 14 april 18:36 bevestig per sms
ook heb ik mij toen meteen aangemeld voor t-mobile extra en t-mobile PrePaid Bonus
toen ik geen bericht terug kreeg heb ik mij op de site nog een keer aangemeld voor t-mobile extra
ik wacht nog steeds op de reactie van prepaid bonus

niets gehad en geen reactie
ik zou het van allebei wel geregeld willen hebben

@Goofy1234
Kijk en nu ook weer geen antwoord, wat een slechte service, maar weer eens door geven aan kassa en rtl boulevard, dan reageren ze wel....op eens???
14 April aangemeld voor T-Mobil Extra vandaag 24 April nog steeds Niets kan dus ook nog geen 10 euro bijschrijven van de T-mobile extra, ook nog geen sms en extra bel tegoed van Opwaarderen

we gaan dus terug naar Hollands Nieuwe voor een Sim only
O Nee Dat is Vodafoon, is er dan nog iets dat deugd, en waar men DOET, wat men zegt...........
kreeg een reactie Klanten service bellen, Helaas Bel te goed op vanwege laatste keer naar de Klant ontvriendelijke service gebelt
hallo
mijn foon is afgesloten omdat ik te laat had betaald ong een uur na dat ik een sms kreeg met u bent geblokeert heb ik de rekening voldaan
nu 28 uur later kan ik nog steeds niet bellen ik heb geprobeert de klanten service te bellen alleen maar een bandje met heel veel onzin info die ik niet wil horen
ik wil gewoon iemand spreken en het oplossen maar dat schijnt niet meer te kunnen jammer ben 8 jaar klant geweest maar het wordt denk ik tijd voor een andere provider!!!!!!!

DE SLECHTSTE SECICE OOIT
Reputatie 5
@frank2013 Welkom op het T-Mobile forum!

Wat jammer om te lezen dat het wat langer heeft geduurd voordat de blokkade opgeheven is. Dit kan bijvoorbeeld te maken hebben met de betaalwijze of het tijdstip waarop je de betaling hebt gedaan. Ik zie dat de blokkade inmiddels is opgeheven en dat je dus weer gebruik kunt maken van je abonnement.

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!

Reageer