Vraag

Klantenservice bereikbaarheid

• 27 mei 2016
  • 1 reactie
  • 325 Bekeken

Hallo, mag ik even klagen over de slechte bereikbaarheid van de klantenservice van t-mobile? Als je met een medewerker probeert te chatten dan kun je wel eeuwig wachten en als je eenmaal verbonden bent word je er zomaar uitgegooid. Het grootste drama is als je probeert te bellen met klantenservice t mobile. Je blijft hangen in het hoofdmenu , je moet naar een lange casette bandje luisteren en dan word je tig keer eruit gegooid ( de verbinding wordt verbroken), of je keert terug naar t hoofdmenu. Er is geen optie dat je een medewerker kan spreken. Op de site staat dat nummer van 0624001200. Die bel ik dus nooit meer. Ik ben langer dan anderhalf uur bezig geweest om iemand te pakken te krijgen ( lukte me uiteindelijk per ongeluk op een 0800 nummer van tmobile!). Het was in elk geval frustrerend. Wat een slechte service. Het probleem waarover ik belde is uiteindelijk wel opgelost maar puur toeval dat ik iemnad te pakken kreeg dus.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hallo algehaili,

Welkom op het T-Mobile Forum! Gaaf om je hier te zien.

Jammer om te lezen dat je geen goede ervaringen hebt met onze telefonische klantenservice. We proberen ons keuzemenu zo goed mogelijk in te richten. Daarnaast proberen we de zelf service ook te stimuleren, zodat je zelf makkelijk en snel je zaken in orde kan maken. Ik begrijp dat dit in jouw situatie niet de beste manier was, waarvoor onze excuses! Ik kan me voorstellen dat dit voor frustraties zorgt.

Ik ben in ieder geval blij dat je alsnog iemand te pakken hebt gekregen en dat jullie het samen op hebben kunnen lossen. Als je in de toekomst weer een vraag hebt dan kan je natuurlijk je vraag ook op ons forum stellen. We helpen je graag verder!

Ps. het zou erg leuk zijn als je jezelf aan ons zou voorstellen in het voorstel topic.

Reageer