Beantwoord

Klantenservice contact vanuit buitenland zonder nummer

• 30 januari 2021
  • 1 reactie
  • 64 Bekeken

Beste T mobile,

Hoe kan ik de klantenservice bereiken zonder een bestaande t mobile nummer ? Ik zit momenteel in buitenland en als ik moet altijd een T mobile abonnement nummer intoetsen als ik het + 31(06) nummer van de klantenservice bel. Ik was een klant van T mobiel maar op dit moment heb ik geen abonnement. Ik heb een aantal vragen mijn oud abonnement. Heeft T mobile ook een email adres ? 

icon

Beste antwoord door CrisTien 30 januari 2021, 20:00

Beste @Pastrid  Je kan je vragen hier kort omschrijven, als de moderators meer willen weten zullen ze je via een privé bericht op hun verzoek verder helpen. 
Hou er rekening mee dat ze helpen op binnenkomst berichten en het nu weekend is.

Je kan eventueel ook aan de klanten vragen of ze het antwoord over jouw vragen kunnen beantwoorden. 

Groetjes? 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Pastrid  Je kan je vragen hier kort omschrijven, als de moderators meer willen weten zullen ze je via een privé bericht op hun verzoek verder helpen. 
Hou er rekening mee dat ze helpen op binnenkomst berichten en het nu weekend is.

Je kan eventueel ook aan de klanten vragen of ze het antwoord over jouw vragen kunnen beantwoorden. 

Groetjes? 

Reageer