Beantwoord

Klantenservice doet geen moeite om mij te behouden

• 31 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 181 Bekeken

Hallo beste T-Mobile,

Ik heb zojuist contact opgenomen met jullie klantenservice. Ik werd doorverbonden naar sales na 20 minuten wachten. Op het moment dat jullie collega opgenomen had heb ik uitgelegd wat ik precies wilde, ik ben ontevreden omdat ik al 6 jaar bijna 7 jaar klant ben bij jullie, altijd de rekeningen op tijd betaald en nooit een schuld en ik na al die tijd geen kortingen kreeg. De collega genaamd Mehmet reageerde er nonchalant op alsof het gewoon normaal was.
Graag wilde ik mijn abonnement verlengen met een toestel en keek wat voor kortingen ik kon krijgen. Ik zou 2 p/m euro korting krijgen en 20 euro over de bijbetaling van het toestel.. Wat ik deed was het vragen naar een kleine 20 euro extra als waardering. Hij legde me uit dat hij zijn baan kwijt zou raken als hij dat zou doen, en allemaal bijzaken die niet te maken hebben met T-Mobile en dus het behouden van klanten, niet eens sorry of iets erbij gewoon heel afkapt nee het kan niet en zo is het. Daarna legde hij me dus dingen die niet van belang zijn, totaal geen moeite gedaan om me te behouden. De toon die jullie collega had tegen me beviel me niet, ik overweeg nu dus ook om over te stappen naar een andere provider. Het antwoord van hem was overigens oke prima dan kunt u van mij gaan. Totaal geen service dit, en professioneel komt ie al helemaal niet over. Ik weet niet of meneer relatieproblemen heeft of gewoon een slechte beurt gisteravond heeft gehad. Hij mag in ieder geval opnieuw getraind worden en een rookie badge dragen.
Verkeerde mannetje geplaatst op de verkeerde positie, ook nog eens op de sales zijn naam is nu wel bekend en had een Vlaams, Limburgs accent?
Het gesprek was 10 min geleden dus om 12:30.
Al met al, mijn vraag is nu: Wat gaan jullie hier tegen doen? Normaal gesproken zou ik hier geen topic over openen, zo'n persoon ben ik niet maar ik vind dit dieptriest en beledigd als trouwe klant. Dit is mijn laatste keer dat ik iets van me laat horen.
icon

Beste antwoord door David 1 november 2016, 10:51

Hey Mingkey,

Welkom terug op het forum! Dat is op z'n zachtst gezegd een vervelende ervaring.. :S

Het is sowieso niet de bedoeling dat jij het gevoel hebt beledigd te worden, dat spijt mij dan ook zeer. Ik denk dat iedereen hier iedereen heel graag wilt helpen, maar dat dit niet altijd in elk geval mogelijk is. Dan is het alsnog belangrijk dat je op een goede manier te woord wordt gestaan en dat je niet ophangt met het gevoel dat je niet serieus genomen wordt als klant bij ons. Ik zal deze feedback ook doorgeven aan de collega en hoop dat hij hier dan ook wat mee doet.

Gelukkig zie ik dat je later op de dag nogmaals contact hebt gehad met mijn collega en dat je toen jouw contract hebt verlengd. 🙂 Ik ben blij dat het in ieder geval toch nog goed is gekomen dat de ervaring omgebogen is.

Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen op dit moment, laat het dan gerust weten. We helpen je graag verder bij al je vragen en opmerkingen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Mingkey,

Welkom terug op het forum! Dat is op z'n zachtst gezegd een vervelende ervaring.. :S

Het is sowieso niet de bedoeling dat jij het gevoel hebt beledigd te worden, dat spijt mij dan ook zeer. Ik denk dat iedereen hier iedereen heel graag wilt helpen, maar dat dit niet altijd in elk geval mogelijk is. Dan is het alsnog belangrijk dat je op een goede manier te woord wordt gestaan en dat je niet ophangt met het gevoel dat je niet serieus genomen wordt als klant bij ons. Ik zal deze feedback ook doorgeven aan de collega en hoop dat hij hier dan ook wat mee doet.

Gelukkig zie ik dat je later op de dag nogmaals contact hebt gehad met mijn collega en dat je toen jouw contract hebt verlengd. 🙂 Ik ben blij dat het in ieder geval toch nog goed is gekomen dat de ervaring omgebogen is.

Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen op dit moment, laat het dan gerust weten. We helpen je graag verder bij al je vragen en opmerkingen!

Reageer