Beantwoord

Klantenservice en kosten die ik absoluut niet kan plaatsen!

• 14 juni 2011
  • 4 reacties
  • 283 Bekeken

Ik ben altijd tevreden geweest en ben al jaren klant bij t-mobile (heb eerst een orange abonement nog gehad, en erna overgestapt op een flex sim-only. Eind mei heb ik mijn contract verlengt bij t-mobile omdat ik vond dat ze het verdienden dat ik bij ze bleef, omdat ze me altijd goed te woord hadden gestaan (ik heb zelf ook 6 maanden lang bij hun klantenservice in Arnhem gewerkt paar jaar geleden, dus dat schept ook wel een band), en ik dacht dus wel te weten hoe de zaken werkten. Nu de wissel naar i-150 gemaakt met een nieuwe telefoon, en de onzin begint al zodra ik heb verlengt. Ten eerste blijken plotseling BELANGRIJKE voorwaarden veranderd te zijn (hier ben ik zo snel niet van op de hoogte gebracht...), en heb ik al meteen kosten voor internet in rekening gekregen terwijl ik nog niet eens met de telefoon op internet kon, en ik zelf nooit internet gebruikte nog (Ik heb er voor gezorgd om sowieso TE WACHTEN met internet te gebruiken nadat mijn bundel in was gegaan op 8 juni).

Verder is er erg grote onduidelijkheid ontstaan over het bellen naar de klantenservice. Dit is blijkbaar 'Niet langer gratis?!', wat het voor mij al jaren is geweest, en dus plotseling niet meer. Toen ik op 7 juni naar de klantenservice gebeld had, heb ik ook meteen kosten daarvoor in rekening gekregen (blijkbaar was mijn oude bundel al vervallen, en had ik geen bundel nog van mijn nieuwe abonemment???). Is dat niet erg wreed, om dit meteen in rekening te brengen? Er werd mij namelijk op de klantenservice verteld dat ik voorzichtig moest zijn met bellen nog, omdat ik anders misschien buiten de tijdelijke bundel zou bellen. Ja fijne hulp als hij me niet meld dat bellen naar de klantenservice OOK kosten met zich mee brengt... Koste me meer dan 3.5 euro, en dit zie ik dan ook graag gecorrigeerd.

en zo zijn er de kosten die ik op het moment buiten de bundel lijk te hebben. Zou het niet zo moeten zijn dat, zolang je nog beltegoed IN JE BUNDEL hebt, je geen kosten buiten je bundel maakt??? Ik neem even aan dat bellen naar de klantenservice ook uit je bundel moet gaan, want anders zou ik het wel helemaal belachelijk vinden! Zijn ze al niet gratis meer (wat ik al een shock vindt) rekenen ze ook nog alles extra?

Erbij is er nog dat de korting van mijn maandelijkse bundel er niet afgehaald is... Ik zou eerste 5 maanden gratis abonnement hebben, maar heb wel de volledige bundel moeten betalen nu... Hier moet ook graag naar gekeken worden!

En iets anders nog (ja ik heb een hele waslijst met klachten.... Ik begin te denken dat ik in een week tijd (na dus jaren klant te zijn) ben verandert van een tevreden klant in een ontevreden klant...). Ik zag dus net dat er kosten in rekening gebracht worden voor gespreksblokkeringen? Hier horen denk ik de 0900 nummers bij? Nou heb ik vandaag gebeld en in het gesprek (belde niet met de bedoeling de blokkade erop te zetten) ertoe gekomen om te vragen: " ja eigenlijk bel ik die nummers nooit, dus van mij mag daar wel een blokkade op om te voorkomen dat er ooit kosten op gemaakt kunnen worden". Maar nu ben ik dus bang dat hiervoor 5 euro in rekening gebracht gaat worden. De afgelopen maand staat er op de rekening ook 'gespreksblokkades' 5 euro voor rekening, maar toen heb ik niet eens wat laten deblokkeren of blokkeren, dus kan IEMAND mij a.u.b. hierbij helpen???

Heel graag wordt ik dus even opgebeld, z.s.m. graag, want ik ben even echt echt de weg kwijt met T-mobile!!!!
icon

Beste antwoord door ErikSmits1 15 juni 2011, 08:29

net met klantenservice gebeld: gevraagd of hij me terug kon bellen en dit deed hij zonder probleem. Hij heeft me zei hij geholpen met al mijn vragen, over de kosten van de klantenservice, over extra gemaakte kosten, als het goed is de korting van de bundel ingevoerd (5 maanden gratis) en heeft een aantekening gemaakt voor het vermoeden dat de kosten die ik nu extra heb gemaakt van de klantenservice zelf afkomen. Nu maar hopen dat inderdaad daar die kosten vandaan komen, anders is het wel erg zuur...

Dus bij deze nu weer een goed gevoel bij t-mobile: nu hopen dat bij de factuur de zaken weer in orde blijken te zijn!
Bekijk origineel

4 reacties

ow en één ding vergetne te zeggen: ik heb dus absoluut niet naar 0900 nummers of betaalde services gebeld (behalve dan naar de blijkbaar betaalde t-mobile klantenservice, wat (neem ik nog steeds aan) toch uit de bundel zou meoten gaan?!.....).
Ow zie dat ik nog één belangrijk iets ben vergeten te melden: ik ben er vrij zeker van dat de kosten van t-mobile klantenservice op het moment buiten mijn bundel gerekend worden. Ik heb dan ook niet zo'n zin om nog een keer naar hun te moetne opbellen! Ik zag namelijk ziende ogen dat, nadat ik 10 minuten met de klantenservice had gebeld over de onbekende kosten (hier hadden ze me nog steeds niet vermeld dat bellen naar de klantenservice kosten met zich mee brengt) dat mijn kosten buiten de bundel WEER rond de 3 euro omhoog gegaan zijn... Daarom dus vooral: please kan iemand mij hierover opbellen en mij helpen?!?!
net met klantenservice gebeld: gevraagd of hij me terug kon bellen en dit deed hij zonder probleem. Hij heeft me zei hij geholpen met al mijn vragen, over de kosten van de klantenservice, over extra gemaakte kosten, als het goed is de korting van de bundel ingevoerd (5 maanden gratis) en heeft een aantekening gemaakt voor het vermoeden dat de kosten die ik nu extra heb gemaakt van de klantenservice zelf afkomen. Nu maar hopen dat inderdaad daar die kosten vandaan komen, anders is het wel erg zuur...

Dus bij deze nu weer een goed gevoel bij t-mobile: nu hopen dat bij de factuur de zaken weer in orde blijken te zijn!
Reputatie 6
@ErikSmits1
Fijn om te lezen dat het is opgelost!

Reageer