Klantenservice...= Geenservice!

Al een ruim een maand wachtende op een reactie....tot nu toe niets!
SLECHTE ZAAK en verlenging in november... geen verlenging meer bij TMOBILE!

Diverse emails gestuurd en geen duidelijke reactie terug ontvangen:

Antwoord van T-Mobile [Bericht 130329-000004]
Postvak IN

Sent Messages
x

T-Mobile Klantenservice
[image: ] [image: ] T-Mobile.nl | Mijn account Onderwerp Ik ben al sinds 1998...
2 apr.

Laurens Verbeek
27 apr. (12 dagen geleden)

aan T-Mobile
25 dagen verder en NIETS vernomen van jullie!

Op [datum], [naam] <[adres]> schreef:

T-Mobile.nl | Mijn account

Onderwerp

Ik ben al sinds 1998 abonnee van Ben/Tmobile en heb elk jaar of om de twee jaar ...

Reactie  
Reactie via e-mail 02/04/2013 13:06

Geachte heer Verbeek,

Bedankt voor uw e-mailbericht.

U heeft een vraag over de hinder die u ondervindt met het netwerk van T-Mobile. Ik begrijp dat u dit als vervelend ervaart en ik geef u graag meer uitleg. Om het netwerk te onderzoeken hebben we voorbeelden nodig. Via deze link kunt u die doorgeven: http://www.t-mobile.nl/service-en-contact/bereik/dekkingskaart.
Aan de hand van de voorbeelden gaan mijn collega's het netwerk onderzoeken. Binnen tien werkdagen nemen we contact met u op met de uitkomst en de oplossing.

Met vriendelijke groeten,

T-Mobile Klantenservice BV
Automatische reactie29/03/2013 00:27
De volgende antwoorden kunnen u mogelijk meteen helpen. (Antwoorden openen in een afzonderlijk venster.)
Antwoordkoppeling: Kan ik bij T-Mobile ook een telefoon leasen?
Antwoordkoppeling: Wat heb ik nodig om een tv-zender van Digitale Televisie bij T-Mobile Online te bekijken?
Antwoordkoppeling: Kan ik bijbetalen voor een artikel als ik niet voldoende T-Mobile Extra-punten heb?
Antwoordkoppeling: Heeft T-Mobile een spaarprogramma?
Antwoordkoppeling: Kan ik een abonnement aangaan waarbij ik geen toegang heb tot betaalde sms-diensten?
Betreft: Ontvangstbevestiging

Beste klant,

Deze ontvangstbevestiging is u automatisch toegezonden door T-Mobile. Wij hebben uw e-mailbericht goed ontvangen en geven u hierop binnen 5 werkdagen een reactie.

Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice BV
Uw vraag webformulier29/03/2013 00:27
Ik ben al sinds 1998 abonnee van Ben/Tmobile en heb elk jaar of om de twee jaar mijn abonnement verlengd.
Echter betwijfel ik of ik aan het eind van dit contract (tot februari 2014) zal verlengen bij Tmobile.
Ik ben zeer zeer ontevreden over de dekking (randstad) en vooral de data/internet de laatste tijd vind ik bijzonder teleurstellend.
Vaak totaal geen internetverbinding, of 1 of 2 streepjes dekking.

Ik heb in mijn ogen een prijzig abonnement omdat ik graag onbeperkt wil kunnen internetten en bellen, maar het bedrag staat zeker niet in verhouding met de geboden (slechte) diensten!

Ik ben benieuwd of ik in oktober wanneer ik mijn contract zou kunnen verlengen dit daadwerkelijk ga doen. Er moet wel een hele mooie aanbieding (verlenging met nieuw toestel) komen met betere diensten zal ik het contract willen verlengen.

Ik wil met dit schrijven mijn ongenoegen tonen over mijn abonnement/prijs verhouding en de aangeboden diensten van Tmobile.
Een zeer ontevreden klant.

Met vriendelijke groet,
Laurens Verbeek

Laurens Verbeek
7 mei (2 dagen geleden)

aan T-Mobile
34 dagen en nog steeds geen reactie van TMOBILE

SLECHTE ZAAK!!!!!

4 reacties

Reputatie 5
Hoi Laurensv, je bericht is wel lastig om te lezen met alle onnodige links, maar ik denk dat ik het kan volgen.

Wat is er niet duidelijk aan de reactie van de klantenservice? Er staat dat je je klacht met voorbeelden kenbaar kunt maken via de dekkingskaart: http://www.t-mobile.nl/service-en-contact/bereik/dekkingskaart . Op die link staat duidelijk uitgelegd hoe je dat doet. Waneer je daar je klacht doorgeeft wordt er binnen 10 werkdagen contact met je opgenomen.

In je mail maak je ook nog even kenbaar dat je niet tevreden bent over de abonnementen. Wat wil je daar precies voor een reactie van T-Mobile op krijgen? 
Beste Minty,

Ik heb met de link gewerkt, maar daar kom ik ook niet verder mee.
Maar wat mij nog meer stoort is dat ik totaal geen reactie op mijn andere 2 emailberichten heb gekregen, dan behalve de automatische reacties.
Reputatie 5
Uit je bericht kon ik niet opmaken dat je er nog twee had verstuurd. De opmaak maakt je bericht lastig te lezen. Als je aangeeft wat de strekking is van de andere emails die je hebt verstuurd kunnen wij op het forum je misschien verder helpen.

Waar loop je eigenlijk vast op de link die gegeven is? Als ik precies doe wat in de uitleg staat kan ik gewoon een klacht doorgeven. Krijg jij misschien een foutmelding?
Beste Laurens,

Zojuist ben ik ook schandalig geholpen door de klantenservice. De medewerker gaf aan dat hij me door ging verbinden. Helaas viel de verbinding weg (dacht ik).

Toen ik terugbelde bleek de klantenservice (nou ja, service....😕)- medewerker de verbinding opzettelijk te hebben verbroken. Als ik nou onbeleefd was geweest, snap ik het nog, maar dit was niet het geval.

Heb een klacht gestuurd en hoop hier op korte termijn een reactie op te krijgen. Als ik dat niet krijg, vraag ik het via het webcare-team. Denk niet dat T-Mobile dat leuk vindt, want dan kan iedereen mee lezen.....

Ik heb 2 privenr's en nog wat zakelijke nummers. Ze gaan net als bij jou niet verlengd worden, terwijl ik ook al jaren klant ben.

Succes in ieder geval met jouw ellende............

Reageer