Vraag

Klantenservice gratis, of toch niet?

• 21 augustus 2016
  • 4 reacties
  • 5813 Bekeken

Op de thuispagina van T-mobile staat onderaan 'n balk 'Altijd meer voor jou'. Als je daarop klikt dan kom je op 'n pagina met "voordelen" als je klant bent... (Voor onze klanten hebben we altijd meer.)

Daar staat onder andere bij het kopje 'meer service': "Heb je vragen over je abonnement, je toestel, nieuwe toestellen, je rekening en nog meer? Wij zijn er voor je. Bel gratis naar onze klantenservice" en in de opsomming bij het tweede vinkje nogmaals: "Gratis klantenservice".

Maar als ik vervolgens naar de contactpagina ga, staat er dit: "Wat zijn de kosten voor het bellen naar de T-Mobile Klantenservice?
Je betaalt het standaard tarief voor bellen naar een mobiel nummer, binnen Nederland."
En: "Nog geen klant? Bel: 0800 - 7123"

En in zowel de huidige als oudere prijslijsten van 'Stel samen & stel bij' staat ook:
"T-Mobile Klantenservice vanuit Nederland: 1200 via uw mobiele telefoon,
06 - 2400 1200 via een andere telefoon
Beltarief"

Dus is de klantenservice niet gratis voor klanten die al klant zijn (prepaid- & abonnementhouders), maar alleen voor klanten die nog geen klant zijn? (Eventuele nieuwe klanten).

Wat klopt hier niet of wat mis ik? Of moet ik als huidige klant ook maar één van jullie vele 0800-nummers bellen? (Die toch allemaal uitkomen bij hetzelfde keuzemenu)

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Joonsch,

Welkom op ons Forum!

Bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat je hier meer duidelijkheid over wilt hebben. De 0800 nummer die je op onze website ziet staan voor niet klanten is het nummer van onze verkoopafdeling. Dat is de niet de klantenservice waar jij op doelt. Potentiële klanten kunnen dus dat nummer bellen en een abonnement afsluiten bij ons.

De kosten voor het bellen naar de klantenservice kun je vinden in onze tarievenlijst.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten.
Beste Hajar,

Ik heb nu dus nog steeds geen duidelijkheid, want de website spreekt zichzelf tegen. Op de ene pagina staat "gratis klantenservice" en op de volgende pagina staat "beltarief".

Deze pagina stelt duidelijk tweemaal dat de klantenservice gratis is. Wat ie dus blijkbaar niet is voor huidige klanten als ik die tarievenlijsten moet geloven. Daarmee spreekt T-mobile zichzelf dus tegen. Eerst word je lekker gemaakt met 'n gratis klantenservice, om vervolgens te lezen dat ie toch níét gratis is.

- Heb je vragen over je abonnement, je toestel, nieuwe toestellen, je rekening en nog meer? Wij zijn er voor je. Bel gratis naar onze klantenservice.

- Gratis klantenservice

Dus, waarom wordt er op de ene pagina gesteld dat de klantenservice voor klanten gratis is? En op de volgende pagina van niet? Ik vind dat als jullie adverteren met 'n gratis klantenservice, dat jullie 'm ook voor iedereen gratis moeten maken.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Joonsch,

Ik begrijp de verwarring! Het is gratis om naar de klantenservice te bellen zolang je binnen de bundel belt. Maar ik begrijp jouw punt en daarom heb ik gelijk jouw bericht doorgestuurd naar mijn collega's die gaan over de inhoud op de website. Ik heb hen gevraagd om hiernaar te kijken en of dit aangepast kan worden. Sorry voor de verwarring!

Je kunt overigens wel gratis chatten via onze website, gratis je vraag stellen hier op het forum of via Facebook of Twitter 😉 Mocht je het trouwens leuk vinden: in dit topic kun je meedenken over hoe wij de webshop/website kunnen verbeteren voor onze klanten. Alle ideeën/tips/feedback is welkom!

Als je nog aanvullende vragen hebt, laat het gerust weten!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Joonsch,

Mijn collega is ook met dit weer nog razendsnel! 😉 Het is aangepast!

Reageer