Beantwoord

Klantenservice hangt me op !!

• 30 juli 2013
  • 4 reacties
  • 334 Bekeken

Hallo , is het normaal dat ik als ik eindelijk iemand aan de lijn heb en ik vraag of de persoon van de klantenservice heel even een momentje heeft
Ik terug kom aan de telefoon en ze me dan gewoon hebben opgehangen ??
icon

Beste antwoord door Lodan 30 juli 2013, 17:48

Hoi Silwit,

Het Callcenter moet ook klanten kunnen helpen.
Als je net iemand aan de lijn hebt, en je vraagt of die persoon even een momentje heeft (minuutje of zo) kan die medewerker een minuut lang geen klanten helpen, behalve wachten tot jij er weer bent.

Je hebt helaas mensen die van zo'n situatie misbruik maken, die zeggen een momentje, en komen vervolgens niet meer terug, daarom zou het kunnen dat dit gebeurt is.

Ik geef als advies mee dat je dingen beter even van tevoren kan regelen, en pas als je er de tijd voor hebt, met de klantenservice te bellen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1
Had je datgeen je moest doen dan niet kunnen doen terwijl je een half uur in de wacht stond? 😮
Badge +9
Hoi Silwit,

Het Callcenter moet ook klanten kunnen helpen.
Als je net iemand aan de lijn hebt, en je vraagt of die persoon even een momentje heeft (minuutje of zo) kan die medewerker een minuut lang geen klanten helpen, behalve wachten tot jij er weer bent.

Je hebt helaas mensen die van zo'n situatie misbruik maken, die zeggen een momentje, en komen vervolgens niet meer terug, daarom zou het kunnen dat dit gebeurt is.

Ik geef als advies mee dat je dingen beter even van tevoren kan regelen, en pas als je er de tijd voor hebt, met de klantenservice te bellen.
@ Silwit

Welkom op het T-Mobile Forum!

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik ga er dan ook van uit dat het gaat om een misverstand. Ik kan namelijk ook niets terugvinden over een recent gesprek met de klantenservice, terwijl het systeem hier normaal gesproken automatisch een log van maakt. Mijn excuses voor het ongemak!

Is er wellicht iets wat we voor jou kunnen doen? Dan horen wij dit namelijk graag! 🙂
Reputatie 2
@Dwieb @Lodan Dan kun je wel "Super Member" en "Apple Expert" zijn, echt klantvriendelijk of mensengericht zijn jullie niet hè? 😉

Reageer