Klantenservice is nu betaald!

• 26 januari 2012
  • 13 reacties
  • 265 Bekeken

Ben zo pissed off op T-mobile!!! Sinds kort hebben ze op een achterbakse wijze de telefonische klantenservice betaald gemaakt. Laatst kijk ik op mijn factuur en zie ik gesprekskosten buiten bundel naar klantenservice staan. Voor 18 minuten ruim 5 euro! Ik heb daarover gebeld en het enige wat ik hoorde was dat het op de overeenkomst staat. Ten eerste kan ik het NERGENS terug vinden en ten tweede wordt het ook niet duidelijk gemaakt als je het nummer belt. Dus mijn gesprek die ging over 3 euro die te weinig is eraf gehaald kost mij 5 euro! Vandaag weer gebeld om uitleg te vragen, en je kunt het raden, kost mij weer 5 euro. Ik ben hier zo erg boos over. Dus kijk met het bellen naar de klantenservice, want het kost je alleen maar meer dan het je opleverd.

13 reacties

Badge +12
Welkom op het forum! :)

Bellen naar de klantenservice hoort in je bundel te zetten hoor !
heb het vandaag op mijn factuur gezien, en vandaag daarover gebeld en de verkoper vertelde mij dat het inderdaad niet gratis is en ook niet van de bundel af gaat. Je betaald er gewoon apart voor.
Badge +12
@YounesC,

Welk abonnement heb jij dan?
@YounesC,

Welk abonnement heb jij dan?

Sim only 220, Daarvoor i-Smart 300( en daar moest ik ook voor betalen)
Badge +12
@YounesC,

Vreemd want het hoort gewoon in de bundel, bekijk deze tariefsplan maar eens!
@YounesC,

Vreemd want het hoort gewoon in de bundel, bekijk deze tariefsplan maar eens!

JA, dat is inderdaad vreemd! Dit is dan niet de eerste keer dat ik een totaal verkeer antwoord krijg. Echt grappig de eerste keer moest ik hun uitleggen hoe hun internetbundel in elkaar zat, en nu moet ik daar dus niet apart voor betalen, maar gaat het van mijn bundel af.
Ik ga er niet meer voor bellen. Zo gaat het anders wel erg snel met mijn belbundel. Het geld dat ze eerder van mij hebben gefactureerd(terwijl ik ng zeker 50 belminuten overhad) die mogen ze lekker houden!
Badge +12
@YounesC,

Meestal doe ik gewoon een tweet sturen naar T-mobile, veel goedkoper en snel antwoord.

@YounesC,

Meestal doe ik gewoon een tweet sturen naar T-mobile, veel goedkoper en snel antwoord.

Ik snap echt echt niet hoe het kan dat ik dit soort antwoorden krijg. Tweet sturen kan toch niet als het om iets persoonlijks gaat als mijn factuur?
Badge +12
@YounesC,

Jahoor, want op twitter kan je ook Persoonlijke berichten sturen die niemand anders ziet :)
Simpel dus, ik doe het meestal daar omdat je altijd snel antwoord krijgt en je hoeft niemand te bellen.
Ben er echt boos over. Ik weet niet eens meer hoeveel jaar ik al klant ben(volgens mij vanaf de BEN periode al). Zoveel belminuten dus verspeeld aan een antwoord die dus volledig niet klopt. Ga maar eerst even afkoelen.
Thnx Dave voor je hulp!
Badge +12
@YounesC,

Geen probleem! :)
Volgende keer dus even een tweet en klaar 😛
tijd om over te stappen 😛
tijd om over te stappen :P

Ga dat wel zeker overwegen.

Reageer