Beantwoord

Klantenservice lijn verbroken

• 3 april 2018
  • 2 reacties
  • 167 Bekeken

In het weekend heb ik een mailtje verzonden aan de klantenservice. De beantwoording kwam vandaag al mijn dank daarvoor. Aangezien mijn vraagstelling betreffende de MB-verdeler kennelijk in mijn mailtje niet goed over is gekomen heb ik een voor mij onduidelijk antwoord gekregen. Hierop heb ik tegen het begin van de avond de klantenservice gebeld. Na een wachttijd van 15 minuten kwam er uiteindelijk een medewerker aan de telefoon. Na hem mijn vraagstelling te hebben uitgelegd vertelde hij dat hij mij even in de wacht zou zetten om e.e.a. uit te zoeken. Na ongeveer tien minuten werd de lijn verbroken. Het zelf terugbellen heb ik achterwege gelaten deels omdat ik er van uitging dat de servicemedewerker mij terug zou bellen omdat hij mijn mobiele nummer heeft en deels als ik zelf zou terug bellen ik wederom ongeveer 15 minuten zou moeten wachten op een servicemedewerker die mij dan misschien op het zelfde moment probeert om mij terug te bellen.
icon

Beste antwoord door pd0amn 4 april 2018, 10:41

Vanmorgen ben ik door een vriendelijk en behulpzame klantendienstmedewerkster geholpen die voor mij met succes het probleem heeft opgelost. Mijn dank hiervoor.
Bekijk origineel

2 reacties

Vanmorgen ben ik door een vriendelijk en behulpzame klantendienstmedewerkster geholpen die voor mij met succes het probleem heeft opgelost. Mijn dank hiervoor.
Reputatie 4
Badge +3
Hi Pd0amn,

Wat fijn om te horen dat het probleem is opgelost! Mijn oprechte excuses dat het de eerste keer niet goed is gegaan.

Mocht je nog vragen hebben laat ze achter op de community wij zijn er voor je 😉

Reageer