Klantenservice medewerker. De klanten hadden toch veel te zeggen?

Bel ik vandaag de klantenservice krijg ik een vervelende chaggereinige vrouw aan de lijn. vraag ik haar over me abbonement moet ik het allemaal zelf uitzoeken. slaat toch nergens op!! de klant heeft een hoop te vertellen bij Tmobile. de klanten weten dit onderhand wel met de reclames. maar als de medewerkers dit nou ook eens wisten. elke maand ongeveer tussen 125 en 200 betalen maar een beetje service is te veel gevraagd"??? ongelofelijk!! en ze kon helemaal niks vinden over me vorige gesprekken met de klantenservice, ik dacht dat dit altijd genoteerd werden en voor herhaalvragen of klachten kon dit erbij gepakt worden, om de klant er efficient mee te helpen. of Tmobile doet het niet of die ''aardige'' mevrouw wist het niet.

Er is mij verteld dat als mijn MB's op zijn zonder te weten hoe of wat? dat ik altijd even kon bellen en dat de vorige klantenservice medewerker had een notitie die zou mij verder helpen. blijkbaar is dit niet het geval of die mevrouw weet het niet. Belachelijk!

Afspraken worden gemaakt en blijkbaar houdt Tmobile zich er niet aan. een beetje service is niet te veel gevraagd denk ik dan? de klanten hadden toch veel te vertellen?

Ik dacht nog te gaan verlengen per 1 september nou dat ziet er meer naar uit dat het een opzegging word.
BVD Tmobile. echt service!!

2 reacties

Reputatie 1
Een van de weinige dingen die ik begrijpelijk vind bij TMobile is dat de klantenservicemedewerkers zo nu en dan chagrijnig zijn/worden. En ik denk dat dat nog niet eens door de klanten komt.......
Reputatie 6
@moullay
Uiteraard is dit niet de bedoeling! Mijn excuses hiervoor. Ik wil je wel bedanken voor het delen van jouw ervaring en ik zal er tevens voor zorgen dat dit intern zal worden besproken!

Uit je reactie begrijp ik ook dat jouw vragen niet of niet geheel zijn beantwoord. Graag wil ik dit oplossen en je vragen beantwoorden. Wil je in een reactie hieronder aangeven wat precies je vragen zijn?

Reageer