Vraag

Klantenservice medewerkster

Beste,

Ik zou graag willen weten op welke manier ik een klacht kan indienen over een medewerkster van de klantenservice.
Aangezien ik op vakantie vertrek wilde ik graag wat meer weten over de Travel en Surf pas. Op internet gekeken, helaas kon ik daar niet alle
informatie terug vinden. Gebeld met de klantenservice, medewerkster stelde zich niet voor, was zeer onvriendelijk en toen ik dit netjes ter kennisgeving aangaf werd ze nog onvriendelijker. Ik zou nu graag willen weten op welke manier ik een klacht over de betreffende persoon kan indienen en of het gesprek teruggeluistert kan worden. Want op deze manier wenst niemand aangesproken te worden.
Gr,
Dave

10 reacties

Reputatie 7
@Deefke

Het spijt me te moeten lezen dat je niet vriendelijk te woord bent gestaan. Ik lees dat je op vakantie gaat, kan ik je nog ergens mee helpen of onduidelijkheden wegnemen voordat je vertrekt? Wij hebben Travel & Surf geactiveerd voor je. Je kunt echter niet eerder een pas kopen voordat je daadwerkelijk in het buitenland bent. Ik stuur je hierbij nog een link mee voor alle informatie omtrent Travel&Surf en wens je alvast een fijne vakantie toe.
Hallo Henk,
Ik heb per e-mail een klacht ingediend over de medewerkster. Ik zou binnen 5 werkdagen een reactie ontvangen.
We zijn inmiddels 3 weken verder en heb nog steeds geen antwoord mogen ontvangen.
Gr,
Dave
Reputatie 7
@Deefke

Kan het zijn dat je onder een ander telefoonnummer een email hebt verstuurd? Ik kan in je account namelijk geen (on)behandelde email terug vinden. Laat het me weten of ik nog wat voor je kan doen.:)
"Kan het zijn dat je onder een ander telefoonnummer een email hebt verstuurd? Ik kan in je account namelijk geen (on)behandelde email terug vinden. Laat het me weten of ik nog wat voor je kan doen."

Beste Henk,

Nee hoor. Per prive bericht zal ik je mijn nummer en het gebruikte e-mail adres toesturen.
Dave
Reputatie 2
Ik haak even in op dit topic omdat ik met precies hetzelfde te maken heb.

Op 26 september j.l. heb ik een zeer onprettig gesprek gehad met één van de klantenservicemedewerkers. Hierop heb ik via de T-mobile site een klacht ingediend. Hier heb ik per e-mail een bevestiging van ontvangen met de mededeling dat ik binnen 5 werkdagen een reactie mag verwachten. We zijn inmiddels ruim twee weken verder en ik heb nog niks gehoord.

Het e-mailadres en het telefoonnummer dat ik heb gebruikt zijn hetzelfde als die ik voor mijn My T-Mobile gebruik.
Ik hoop dat één van de moderators me hier verder mee kan helpen.
Reputatie 5
@Mufi

De desbetreffende e-mail via de website is op 27 september bij ons binnengekomen. De medewerkster waarmee je hebt gesproken heeft feedback ontvangen over het desbetreffende gesprek. Mijn excuses dat je hier niet van op de hoogte bent gebracht. In de e-mail zie ik staan dat er geen duidelijke antwoorden zijn gegeven op vragen die je had. Heb je op dit moment nog steeds dezelfde vragen en wens je hier alsnog een duidelijk antwoord op te ontvangen? Het zou fijn zijn als je mij dan zou willen laten weten wat de eventuele vragen zijn zodat ik deze alsnog kan beantwoorden.

Hier op het T-Mobile Forum en de andere webcare kanalen spreken we overigens met je en jij, via de T-Mobile Klantenservice hoort er met u gesproken te worden.
ook ik heb een negatieve ervaring met de klantenservice, heb vorige week gebeld i.v.m.opwaarderen koste me € 3,50
kreeg steeds bericht met online opwaarderen via my T-Mobile prepaidnr: is geblokkeerd was niet de enige volgens de medewerkster ,en ze zei me ga maar naar www.opwaarderen.nl probeer daar maar we zullen het onderzoeken ,nu inmiddels 1 week verder kan ik nog steeds niet via my T-Mobile opwaarderen
krijg nog steeds de melding nummer is geblokkeerd ,en dat terwijl ik gewoon alles kan doen met mn mobiel, bellen ,smssen,ben nu verplicht bonnen te kopen of
via de opgegeven site op te waarderen en kan geen tussenliggende bedragen buiten de standaardbonnen van 10 ,20 ,40 opwaarderen.
kortom € 3,50 van beltegoed af en nog geen steek verder gekomen
Peewee17
Reputatie 6
@peewee17
Ik zie dat gisteren het probleem opgelost zou moeten zijn. Het is getest en er zijn geen foutmeldingen meer geweest. Wil je het me laten weten als je nog steeds problemen ervaart?
Raymond schreef:

@[url=" ??=]peewee17[/url]
Ik zie dat gisteren het probleem opgelost zou moeten zijn. Het is getest en er zijn geen foutmeldingen meer geweest. Wil je het me laten weten als je nog steeds problemen ervaart?

heb het net weer even geprobeerd na jou bericht te hebben ontvangen,maar krijg nog steeds dezelfde melding nr geblokkeerd bel klantenservice
0900 0236 ?
Peewee17
Reputatie 6
@peewee17
Dank je wel. Ik ga het nogmaals doorzetten.

Reageer