Klantenservice moet echt beter worden

• 16 september 2011
  • 6 reacties
  • 311 Bekeken

Reputatie 2
Beste,
Ik heb vandaag alweer de klantenservice moeten bellen, maar nu omdat mijn internet niet werkte. Klantenservice uiteraard gebeld, moest toestel uitzetten en opnieuw opstarten (in de buurt was geen storing), maar aangegeven dat ik dit al gedaan had. Nadat ik dit zei, zei de medewerker dat ik alsnog deze stap moest volgen, omdat hij een update of reset had gedaan.
En ja hoor, internet werkt alsnog niet, dus vermoed ik dat het laatste een onzin verhaal is.
Wie heeft nog meer deze ervaring met de klantenservice dat ze iets zeggen, maar niet hebben gedaan of onzin is.
Bij mij is het al twee keer gebeurd (vorige keer was het om abo te verhogen, zeggen dat ze gedaan hebben, maar nog steeds niet. Via de shop en dit forum geregeld en wel hierbij een compensatie gehad, dus daar geen klachten over).

This topic has been closed for comments

6 reacties

Sowieso met je eens, in de winkel was mij beloofd dat ik voor 20 euro 15 euro beltegoed zou krijgen, en me blackberry bundel daar mee kon activeren, maar het tegenovergestelde blijkt waar,nu moet ik nog is 20 euro betalen!
Reputatie 5
@Trucker1985

Vervelend dat je deze ervaring hebt met de T-Mobile Klantenservice. Het toestel uit en weer aanzetten is wel onderdeel van het probleem oplossen wanneer je geen verbinding meer hebt met het internet. Wanneer je dit reeds hebt gedaan kan dit nogmaals gevraagd worden omdat er niet zichtbaar is dat het toestel opnieuw is aangemeld op het netwerk. Heb je op dit moment nog steeds problemen met het internet?

@yunghnoap

Wanneer je een BlackBerry PrePaid aanschaft staat hier standaard 5 euro beltegoed op. Om de overige 10 euro te ontvangen dien je een aanmelding te doen voor T-Mobile Speciaal. Nadat je deze aanmelding hebt voltooid ontvang je binnen 3 dagen 222 T-Mobile Speciaal punten die je kunt inwisselen voor 10 euro beltegoed. Met dit tegoed kun je echter niet de 1GB aan data activeren. Hiervoor dien je een opwaardering uit te voeren van minimaal 15 euro. Hierover ben je onjuist geïnformeerd in het desbetreffende verkooppunt. Mijn excuses hiervoor. Kun je mij aangeven in welk verkooppunt dit aan jou is verteld? Dan kan ik het verkooppunt erover informeren dat deze informatie niet juist is.
Reputatie 2
Trucker1985 Ik ben het er ook zo mee eens dat de telefonische klantenservice beter moet worden. Voor mijn gevoel lijken ze je zo snel mogelijk te willen afschepen, zonder goed te luisteren wat er aan de hand is. Dit verscheelt per medewerker. Maar gisteren liep ik hier ook echt tegen aan.
Wordt in gesprek 1 gezegd dat ik mijn overeenkomst nog eens moet nazoeken en lezen, omdat ik het bij het verkeerde eindje zou hebben. Blijkt achteraf dat ze mn overeenkomst zelf ook kan opzoeken. Waarom gebeurt dit pas wanneer het gesprek wordt afgerond en ik vraag naar de voor- en achternaam van de medewerker? Hoort deze actie niet eerder te gebeuren, wanneer de klant het probleem verteld.. Weliswaar was mn probleem dan deels opgelost (scheelt ook weer een paar belmin.).

Toch maar de informatie en de gemaakte afspraken rustig laten bezinken. En ja, dan blijk ik er achteraf toch niet mee eens te zijn.. en ja dat betekend dus nog een telefoontje plegen.. Ook daarin wordt je dan alles behalve klantvriendelijk te woord gestaan, waardoor mn eigen emmer dan ook echt aan het overlopen is en voor mijn gevoel dat van de medewerker ook. Terwijl zij juist geduldig zou moeten zijn en voor moeten zorgen dat ik hetgeen wat zij zegt begrijp. Niets is minder waar..
Ik vraag mij af in hoeverre er wat wordt gedaan met de opgenomen gesprekken. Krijgen de medewerkers daar nog coaching in o.i.d.? Wordt er ook wat gedaan aan de tijd waarin de medewerkiers de klanten helpen? Naar mijn inzien worden de klanten onnodig in de wacht gezet en ja, dat scheelt belminuten. Is er een wijze, waarop ik feedback kan geven aan de klantemnservice om weer de goede service te krijgen zoals die in ieder geval 5 a 6 jr geleden was?

@ T-mobile medewerker:
Is er misschien een optie dat ik de gemaakte afspraken van gisteren zwart op wit kan krijgen. Zodat ik volgend jaar mocht het fout gaan toch een bewijsje heb?
@dydy

Het spijt me te moeten lezen wat je ervaringen zijn over het klantenservice contact van gisteren. Onze medewerkers krijgen continu feedback daarin kan ik je gerust stellen. Over de korting op je Internet Plus het volgende. Dit heb ik voor je nagekeken en kan bevestigen dat de korting op het internet weer is ingevoerd in het systeem tot 19 april 2012 conform je contract bevestiging.
Reputatie 2
@Aeon

Ja, het internet doet het wel weer. Maar het gaat er om dat ze niet zomaar wat zeggen en niet uitvoeren. Daarom is dit topic ook gestart, want als je alleen via dit forum of via de T-Mobile Shop goed geholpen wordt, waarom bestaat er nog een klantenservice? Daar moet eigenlijk gewoon verandering in komen.
Reputatie 5
@Trucker1985

Ik heb je reeds een uitleg gegeven over de reden waarom er gevraagd is het toestel nogmaals uit en weer aan te zetten. Zoals ik al heb aangegeven is er dan niet terug te zien dat het toestel van het netwerk af is geweest. Er zijn namelijk genoeg mensen die bellen en overal op zeggen dat ze het hebben uitgevoerd terwijl dit volgens de zichtbare gegevens absoluut niet zo is. Ik vind het vervelend dat er niet zichtbaar is geweest dat jij het toestel al hebt uitgezet.