klantenservice niet te bereiken

Ik probeer klantenservice te bellen maar hij doet het niet? Ligt dat aan mij of doet die het gewoon niet?

12 reacties

Wat precies doet het niet? Welk nummer bel je?
Mijn internet werkt erg traag, terwijl mijn bundel vanaf vandaag is gereset. Daarnaast probeer ik te bellen naar klantenservice en ook deze werkt niet. Goed bezig tmobile. Helaas ben ik al jaren trouwe lid van jullie. Maar deze keer ga ik echt van provider veranderen. Ik ben het zat. En ik word gek omdat internet het niet doet. Ik wil graag dat dit opgelost wordt. Dit is het laatste wat tmobile voor mij kan doen. Als het komt op betalen, doe ik ook altijd netjes. Dus verwacht ik ook van tmobile dat ze netjes zoals afgesproken mijn netwerk regelen.
1200 en ik heb ook een 08007123 geprobeerd
Hij belt niet. Je ziet wel dat die seconden telt maar je hoort niks.
Maar dat van mijn internet klopt ook niet. Want als ik ga kijken wat voor abonnement ik heb staat er iSmart en heb 1750 mb maar ik betaal ook €5.07 voor onbeperkt zorgeloos internet en toch krijg ik een sms van dat ik nog 350mb heb. Dat klopt toch niet. Waarom betaal ik dan die €5,07?
Ik heb hetzelfde probleem, maar dan met mijn belminuten. Ze zijn nog niet op maar ik moet er bijna 10 euro voor betalen. Dat kan toch niet?!? Inmiddels heb ik al mijn nieuw tegoed, want ik heb mijn contract verlengd. Maar ik zou graag uitleg willen krijgen over die extra kosten.
Dan zul je denk ik nog 350 mb snel internet hebben? Of heeft dat iSmart abonnement nog het echte onbeperkte, snelle internet? (Bij de nieuwe stel samen abonnementen is het onbeperkt traag internet.)
Het is in ieder geval gewoon een melding dat je bijna door je gewone bundel heen bent, wanneer je onbeperkt internet hebt, hoef je er eigenlijk niet eens echt op te letten.

Wat raar dat je niks hoort. Misschien heeft 't te maken met een of andere storing, ik durf 't je niet te zeggen in elk geval.
Je zou vanaf een andere telefoon kunnen proberen te bellen naar 06 2400 1200 (da's 't complete nummer) of naar het 0800 nummer, maar als dat ook niet werkt ben ik bang dat d'r niks anders op zit dan te wachten tot 't wel werkt.

Ik weet niet waar je ze voor probeerde te bereiken, is 't iets waar een van ons klanten je mee kan helpen? Of een T-Mobile moderator die vanzelf een keer dit topic tegenkomt? (Meestal wel binnen 48 uur, maar dat kan momenteel wel langer duren.)
Het ging over mijn internetbundel. Maar mijn vraag is nog steeds niet bevestigd want ik heb iSmart 300 daar staat ook dat ik 1750mb heb. Ik betaal dan €5,03 voor onbeperkt internet. Onbeperkt is toch onbeperkt? Dan kan het niet op raken. En als dat niet zo is wil ik mijn geld terug want ik heb er niet voor gekozen.
Ik heb vanaf mijn vaste lijn gebeld, daar doet ie het wel, op 06-2400 1200.

maar na dit topic te lezen heb ik ook 1200 en 06-2400 1200 vanaf mobiel geprobeerd maar daar hoor ik inderdaad niks.
Ja klopt, probeer de hele tijd tmobile te bellen maar je hoort niks wel onprof.
Reputatie 5
Wat vreemd dat jullie gisteren onze telefonische klantenservice niet konden bereiken. Hier is bij ons niks van bekend. Kunnen jullie aangeven of dit probleem zich nog steeds voordoet? Werkt bellen naar 06 2400 1200 ipv naar alleen '1200' wel? Laat het even weten dan kunnen wij dit oplossen!
Reputatie 3
Het ging over mijn internetbundel. Maar mijn vraag is nog steeds niet bevestigd want ik heb iSmart 300 daar staat ook dat ik 1750mb heb. Ik betaal dan €5,03 voor onbeperkt internet. Onbeperkt is toch onbeperkt? Dan kan het niet op raken. En als dat niet zo is wil ik mijn geld terug want ik heb er niet voor gekozen.

Onbeperkt betekend in jouw abonnement dat je na die 1750mb wel kunt blijven Whatsappen en e-mailen, tegen 64kb/s per seconde. Dat is onbeperkt. De snelheid gaat na die 1750mb dus drastisch omlaag. In tegenstelling tot betalen per mb is in jouw abonnement met de onbeperkt internet voordeelbundel van 5,03 euro dus een verlaging van de snelheid na gebruik van 1750mb actief.

Reageer