Beantwoord

Klantenservice onbereikbaar

• 22 december 2020
  • 9 reacties
  • 385 Bekeken

De klantenservice is niet telefonisch bereikbaar.

Neem alstublieft ZSM contact met me op. Zit met meerdere vragen.

icon

Beste antwoord door CrisTien 22 december 2020, 15:29

Oké @iBross  Dat je telefoontje werd afgebroken is zeker niet de bedoeling, de rede weet ik niet. Uiteraard is het wel bere druk nu bijna alles is gesloten.

Probleem telefoon gevonden er is storing

Verder is dit een vraag voor T-Mobile Thuis.

De moderators helpen je verder zodra je aan de beurt bent.

Je moet dus nog wel even geduld hebben. 😊

Groetjes 

Update Telefoon storing is weer opgelost.

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Beste @iBross  Welkom in de community. Je mag de vragen hier ook posten. 
Klanten kunnen je misschien helpen. En anders de moderators.

Ze reageren als het nodig mocht zijn op volgorde van binnenkomst berichten.

Succes!

Ik vraag me ten aller eerste af waarom je eerst 20 minuten in de wacht staat bij de klantenservice van T-Mobile thuis. En vervolgens gewoon de verbinding word verbroken.

Dit is absoluut niet zoals het zou moeten zijn.

Ik wil graag een monteur hier thuis hebben. Aangezien ik nu 3 maanden klant ben. En ik in die 3 maanden al bezig ben om een goed TV kastje te krijgen. Elke keer crashen ze. Dus lijkt me dat er meer aan de hand is dan alleen het TV kastje. 

Bel me gewoon even op. Mijn telefoon nummer zou bekend moeten zijn! 

Reputatie 7
Badge +20

Oké @iBross  Dat je telefoontje werd afgebroken is zeker niet de bedoeling, de rede weet ik niet. Uiteraard is het wel bere druk nu bijna alles is gesloten.

Probleem telefoon gevonden er is storing

Verder is dit een vraag voor T-Mobile Thuis.

De moderators helpen je verder zodra je aan de beurt bent.

Je moet dus nog wel even geduld hebben. 😊

Groetjes 

Update Telefoon storing is weer opgelost.

Ik probeer telefonisch contact te nemen met de klantenservice in verband met een nieuwe telefoon bestelling maar alle nummer zeggen “couldn’t reconnect” wat is er aan de hand”

Reputatie 7
Badge +20

Hi @JerrichK,

Dit is een bekend probleem en we werken er hard aan om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Je kunt de vraag natuurlijk ook hier op de Community stellen!

Ik ben bijna klaar met de bestelling van een nieuwe toeslet en ik wil gewoon zeker zijn dat ik geen recycle deal maakt...ik zie dat nergens staan, maar ik weet dat mijn contract een recycle deal heeft van de laatste contract die ik heb gemaakt met jullie. Ik vraag dit omdat ik een verlenging aan het doen ben.

in de voorwaarden lees ik nu dat de recycle deal daar staat maar ik ga niet accepteren voor dat...

….

Reageer