Vraag

klantenservice onbereikbaar! (nummerherkenning aan)

• 25 juni 2012
  • 4 reacties
  • 329 Bekeken

hallo,

Ik heb vandaag vaak de klantenservice proberen te bereiken maar steeds tevergeefs.
Ik heb een aantal vragen over mijn reparatie.
Als ik bel dan wordt ik na minuten lang van 1 naar 4 naar 3 enzo doorgestuurd opeens weer
naar het beginmenu gegooid omdat mijn nummerherkenning niet aan zou staan.
Onzin! Deze staat wel aan, ik heb namelijk gebeld met verschillende toestellen en bij alle heb ik 
de nummerherkenning ingeschakeld !

4 reacties

Reputatie 3
@Rosa15
Ik heb de status van reparatie nagekeken. Het toestel is gerepareerd en op 25 juni naar je toegezonden. 🙂 Als je nog andere vragen hebt dan hoor ik het van je.
Reputatie 2
Dat van die nummerherkenning is inderdaad raar. Ik heb helemaal nooit ergens nummerherkenning uit en ik kon ook van geen enkel nummer bellen. Is gewoon een smoesje.  
nummerherkenning en/of t-mobile netwerk worden niet herkend. 1200 en 1202 zijn dus ook niet bereikbaar. Verder alles OK.
Oplossing?????
T-mobile sms'de dat ze het probleem opgelost hadden, maar niets is minder waar.
Kan T-mobile ook op geen enkele manier bereiken.
Reputatie 6
Badge +16
@justus1

Allereerst welkom op het forum.

Om de klantenservice telefonisch te bereiken kan je bellen naar het nummer 1200 zoals je zelf aangaf of het nummer 06 2400 1200. Daarnaast zie ik inderdaad dat mijn collega's hebben aangegeven dat het probleem met betrekking tot het bellen naar het nummer 1202 is opgelost. Heb je jouw toestel al een keer helemaal uit en weer aan gezet?

Reageer