klantenservice reageert slecht

Ik heb een issue met klantenservice. Het is een bekende klacht; netwerk niet toereikend, iPhone afkopen, migratie. Ik heb dus nauwelijks bereik en heb daarom gevraagd het nummer van mijn man te bellen en daar de zaak mee af te wikkelen. Verder heb ik nog 4 vragen via mail gesteld met betrekking tot die afwikkeling. Om een lange klacht kort te houden; ze bellen mij continue op het niet-bereikbare nummer en beantwoorden de vragen per mail niet. Wellicht is men bang, dat e.e.a. dan juridisch vast ligt en wil men liever vage telefonische afspraken maken. Ik ben het zat. Wie heeft deze klachten nog meer?

1 reactie

Reputatie 5
@flora123

Ik zie dat er per e-mail is aangeboden dat het contract mag worden ontbonden met of zonder nummerbehoud, en dat je eventueel het toestel kan behouden door middel van een afkoopsom. Daarbij staat ook aangegeven dat je hierover zelf een keuze kunt maken en die dan vervolgens door kunt geven per e-mail of via het telefoonnummer 0800 7112 van de klantenservice zakelijk.

Daaropvolgend zie ik dat je een precieze prijsopgave hebt willen opvragen voor de afkoop van het toestel. Vervolgens heeft een collega van de zakelijke klantenservice je hierover geprobeerd te bellen, maar dit telefoontje werd niet beantwoordt. Mocht het contact per e-mail hierover stroef verlopen raad ik je aan om contact op te nemen met de zakelijke klantenservice via 0800 7112.

Reageer