Vraag

Klantenservice spreken

• 12 februari 2015
  • 10 reacties
  • 657 Bekeken

Waarom is het zo moeilijk om bij jullie iemand aan de lijn te krijgen? Ik heb niks aan dat computermenu!

10 reacties

Reputatie 2
Hallo S.a.m,

Waarom is het zo moeilijk om bij jullie iemand aan de lijn te krijgen? Ik heb niks aan dat computermenu!
Hmm, waarschijnlijk is het druk bij de klantenservice.
Kunnen we je vanaf hier misschien helpen ?
Reputatie 7
Badge +15
Hey S.A.M

Goed dat je jouw vraag hier hebt gesteld aangezien het niet gelukt is om iemand aan de telefoon te krijgen. Ik heb jouw vraag in dit topic beantwoord! 🙂
Hoi Even een vraagje kan je ook via klantenservice je abbo verlengen maar dan je toestel ophalen in tmobile shop inplaats van laten bezorgen inverband met rare werktijden
Hey Moontje1974,

Goede vraag, zeker als je rare werktijden hebt. :)
Op dit moment is het niet mogelijk om je toestel bij een T-Mobile shop op te halen. Je kunt er wel voor zorgen dat je hem laat afleveren op op jouw werk. Dit kun je aangeven in de mail die je krijgt van de koerier AMP.
Reputatie 2
Het is bijna onmogelijk om iemand te spreken via een vaste lijn, heel jammer ik heb pas dat ook geprobeerd met vaste lijn omdat mijn HTC kapot was dus geen mobiele telefoon had.. daar moet je echt wat aan doen Is heel frustrerend.
Waar kan ik aangeven dat mijn toestel is doorgebrand door een niet originele Apple lader? Wanneer ik bel zijn er geen opties tot telefonisch contact. Ik ben verzekerd maar ik wil weten wie ik hierover kan spreken.. Mvg Lina
Waar kan ik aangeven dat mijn toestel is doorgebrand door een -edited- Apple lader? Wanneer ik bel zijn er geen opties tot telefonisch contact. Ik ben verzekerd maar ik wil weten wie ik hierover kan spreken.. Mvg Lina
Waarschijnlijk bedoel je een originele lader, want die zijn verzekerd. Dan mis je nog steeds menu functies, maar je kan natuurlijk ook kijken op de reparatie pagina voor informatie of het proberen via de chat.
Reputatie 7
Badge +20
@Vlinders282

Bedankt voor je feedback hierover! Is het ondertussen wel gelukt om iemand te spreken? Je kunt natuurlijk ook je vraag via Facebook, Twitter, Chat of dit Forum stellen! Wat is er stuk aan je telefoon? Als er niks meer lukt en je hebt al van alles geprobeerd, dan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.

Laat even weten of we nog ergens mee kunnen helpen! :)

@Lina

Zonde van je toestel! :S

Je kunt, zoals Poco-Loco al aangeeft, op onze pagina over reparaties alles lezen over het aanmelden van je toestel en het contact opnemen met je verzekeringsmaatschappij, ik neem aan dat je verzekert bent bij ACE?

Laat even weten of het allemaal lukt en of je nog vragen hebt, dan helpen we je graag verder! 🙂
Jammer dat het zo moeilijk is om iemand aan de lijn te krijgen. Ik word stteds door een computermenu geloosd en er vervolgens uitgegooid. Ik wil gewoon iets vragen. Door heel veel googlen en lezen ben ik nu iets wijzer geworden, maar dit heeft heel veel tijd gekost. Het zou fijn zijn als er nog een keuze "medewerker spreken" zou zijn.
Hoi Meerkoet,

Jammer dat het een heel gedoe is geweest plus zoektocht! Er zijn meerdere optie in het telefonische keuze menu omdat er meerdere afdeling te spreken zijn en het goed is direct doorverbonden te worden met de afdeling die je vraag kan beantwoorden. Vandaar meerdere keuze mogelijkheden. Ik snap dat het soms een enorme lange weg kan veroorzaken.

Mocht je de volgende keer nog een vraag hebben, stel hem dan op ons Forum. Wij of andere klanten voorzien je dan zo snel mogelijk van een antwoord.

Reageer