Klantenservice T-mobile Shop Leiden

• 21 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 1605 Bekeken

Beste medewerker,

Ik ben inmiddels 14 jaar een over het algemeen tevreden klant. Gisteren ben ik mijn nieuwe telefoon gaan ophalen bij de T-mobile Shop in Leiden en ben daar door een popi-jopi ''geholpen'' met de naam Brahim. Het volgende trok ik heel erg slecht:

• Hij probeerde mij een verzekering aan te smeren, ik heb driemaal ''NEE'' moeten zeggen, om vervolgens te horen te krijgen dat het niet slim van mij is. Dit terwijl hij met zijn hoofd ''nee'' aan het schudden was. Te onbeschoft voor woorden. Ik heb mij ingehouden en stond op het punt daar per direct mijn abonnement op te zeggen. De dwingende houding beviel mij voor geen meter.
  • Ik vroeg aan Brahim of hij toevallig een transparant beschermhoesje had voor de Xperia XZ3. Hij gaf aan dat alleen de versie van € 40,- te koop was. De transparante was nog niet op de markt omdat de telefoon zo nieuw is. Vervolgens blijkt het hoesje gewoon op veel plekken te koop te zijn, voor € 10,-. Hij zegt dus zomaar gewoon wat, zonder kennis van zaken. Niet professioneel!
Waar het mij om gaat is dat ik als een klant behandeld wil worden. Dit was ronduit onbeschoft. Ik weet niet of meneer Brahim altijd zo met klanten omgaat, maar hij mag daar wel op worden aangesproken. Ik kwam notabene mijn nieuwe telefoon ophalen...

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Tristan,

Wat jammer dat je een mindere ervaring hebt gehad. Dat is natuurlijk niet het gevoel wat we je willen geven. Ik ga deze feedback zeker doorzetten! Ik hoop dat je toestel verder goed bevalt en dat je verder wel een fijne ervaring zal hebben bij ons. Mocht ik nog iets anders kunnen betekenen, hoor ik het graag!

Reageer