Vraag

Klantenservice: telefonisch contact?!

• 13 maart 2014
  • 1 reactie
  • 296 Bekeken

Waarom is het bij T-Mobile niet mogelijk om gewoon telefonisch contact te hebben met de klantenservice?! Als ik vragen heb over 'foutieve' automatische incasso's dan wil ik geen keuzemenu met duizend opties, maar gewoon een medewerker aan de lijn. Maar dat kan dus niet. Tip voor t-mobile: doe hier wat aan. 
Mensen willen niet via Twitter of een forum over rekeningen praten. En dat lost ook niks op. 

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
@Taalpro

Allereerst welkom op het forum!

Ik kan me voorstellen dat je bepaalde gegevens niet in het openbaar wilt plaatsen. Mocht je gedetailleerd uitleg willen over jouw factuur dan kan je mij een privébericht sturen. Op deze manier kan niemand meelezen.

T-Mobile heeft er voor gekozen om een keuzemenu te gebruiken om je direct te verbinden met de afdeling die je kan helpen. Op deze manier voorkom je ook dat je in de wacht komt te staan als je weer doorverbonden wordt naar een andere afdeling. Heb je de facturen zelf inmiddels al bekeken op My T-Mobile? Mocht het nog steeds niet helemaal duidelijk zijn dan kan je mij een privébericht sturen met daarin je vraag.

Reageer