Vraag

klantenservice verbreekt de verbinding

Al twee dagen ben ik met T-mobile aan het bellen omdat ik opeens heel veel mb's voor internet gebruik. Ook op momenten dat ik gewoon thuis op wifi ben.
Tot nu toe kunnen zij mijn probleem/vraag niet naar behoren oplossen. Mijn vraag om een leidinggevende te spreken te krijgen wordt afgewezen, sterker nog
T-Mobile verbreekt de verbinding.
Wat moet ik hiermee?

3 reacties

Altijd de naam van de medewerker vragen en noteren...  Dan kun je gericht die persoon aanspreken.

Maar je dataverbruik.

Je geeft aan dat ook als je thuis, waar je wifi hebt, nog steeds mobiel data verbruik hebt.

Dat komt waarschijnlijk omdat je de mobiele verding ook thuis aan heb staan, sommige apps gebruiken gewoon de mobiele verbinding of er nu wifi is of niet. Bij een groot aantal apps kun je dit zelf aangeven. Google+ bijvoorbeeld heeft de optie alleen via wifi updates uit te voeren en zo zijn er velen apps.

Wil je echt zeker weten dat thuis alleen van de wifi gebruik gemaakt word dan kun je in de systeeminstellingen  bij "mobielenetwerken" even het vinkje weghalen bij "gegevenstoegang aan"   als je dat gedaan heb kan je toestel alleen nog maar via wifi verbinding maken en word er niets meer van je tegoed verbruikt.

Natuurlijk weer wel even aanzetten als je buiten de deur weer mobiele data wilt gaan gebruiken.

John
Geachte heer /mevrouw,
Hierbij stel ik vraag aan u ik ziet altijd met overige kosten per maand wat ik niet begreep.
@Yousef79,

Het is niet handig je vraag zomaar in een willekeurig topic te stellen.

Als je een eigen vraag heb moet je altijd zelf een topic openen en daar je vraag DUIDELIJK formuleren. Dan kan de juiste persoon je helpen met al je vragen.

Reageer