Beantwoord

Klantenservice via mail onbereikbaar

• 31 maart 2014
  • 7 reacties
  • 480 Bekeken

Ik kan al 2 dagen geen vragen stellen aan de klantenservice via email. De procedure gaat niet verder dan bevestiging en blijft dan hangen.
icon

Beste antwoord door Kalpana Pariyar 4 april 2014, 08:35

Ok ik begrijp het nu. Ja dat is waar. Het blijft in het geheugen zitten toen de app werdt gedownload door een kennis van mij die zijn eigen email heeft gebruikt. Wel lastig om dit zo te laten werken. Waarom niet de pop up krijgen voor :  Voer geldig email adres van I-Tunes en password. Zou misschien beter werken zonder ergernis.

Vriendelijk bedankt voor de tips. Bijdeze opgelost probleem.
Bekijk origineel

7 reacties

Badge +12
Hallo Hoopvol5,

Vervelend dat je het contact formulier niet kunt invullen :(
Maar wellicht kun je je vraag hier stellen? :D
Beste T-Mobile,

ik ben al een tijd opzoek hoe ik dit kan veranderen in de nieuwe aankopen van de I-Tunes store. Als ik een App wil updaten via de App Store wordt er gevraagd een passwoord van een email adres die niet van mij is!!! Hotmail adres ?????

Ik kan nergens vinden in mijn telefoon of in de store waar dit email adres vandaan komt en hoe ik dit kan veranderen

Kunt u mij helpen hier mee of moet ik even langs komen?

Gegroet Kalpana, Emiel.
Heb je ook een vraag henk6? Of kwam er alleen maar wat uitflappen wat voor de mensen hier totaal niet interessant is omdat je niet vertelt wat je dwars zit? Lucht het op?
@kalpana heb je misschien een telefoon overgenomen van iemand? Heb je de app zelf gekocht? Was het een gratis app? Of staat de appstore gekoppeld aan het itunes account van die persoon?

Die vraag hoort eigenlijk niet bij t-mobile thuis maar bij apple.

Als het goed ia kun je bij instellingen en dan bij itunes zien op welke naam itunes is gekoppeld. Je kunt dat wijzigen maar als je eenmaal geinstalleerde apps op een ander naam wil zetten moet je ze deinstalleren en op jouw naam opnieuw installeren.

Om welke app gaat het?
@kalpana heb je misschien een telefoon overgenomen van iemand? Heb je de app zelf gekocht? Was het een gratis app? Of staat de appstore gekoppeld aan het itunes account van die persoon?

Die vraag hoort eigenlijk niet bij t-mobile thuis maar bij apple.

Als het goed ia kun je bij instellingen en dan bij itunes zien op welke naam itunes is gekoppeld. Je kunt dat wijzigen maar als je eenmaal geinstalleerde apps op een ander naam wil zetten moet je ze deinstalleren en op jouw naam opnieuw installeren.

Om welke app gaat het?

Ooo dank u wel voor uw reactie. ik wil whatapp update downloaden v d iTunes Store en ik krijg een melding. Voer het Apple ID-wachtwoord in voor [email]littledee@hotmail.com[/email]  ???? is niet van mij.

Ik heb nog nooit zo een mail adres gehad en kan het niet terug inden in mijn account.
Dat had mijn dochter ook toen ze een tweede hands iPhone had gekocht, ik denk dat ie dan niet goed gereset is bij de overdracht.

Je kunt gewoon de app deinstalleren en opnieuw installeren op je eigen naam. Hij kost geloof ik wel 80 cent in de app store.
Ok ik begrijp het nu. Ja dat is waar. Het blijft in het geheugen zitten toen de app werdt gedownload door een kennis van mij die zijn eigen email heeft gebruikt. Wel lastig om dit zo te laten werken. Waarom niet de pop up krijgen voor :  Voer geldig email adres van I-Tunes en password. Zou misschien beter werken zonder ergernis.

Vriendelijk bedankt voor de tips. Bijdeze opgelost probleem.

Reageer