Vraag

Klantenservice wachttijd


langer dan een half uur aan de telefoon met de klantenservice gewacht tot ik iemand aan de lijn kreeg, maar tevergeefs nog steeds niks en dit kost mij natuurlijk weer veel geld aangezien mijn bel-minuten al op zijn. Ik vind wachten niet zo lang maar 30 minuten vind ik wel te lang worden en dan na 30 minuten nog steeds niemand aan de lijn te hebben gehad, alleen dat ik voor 30 minuten bellen weer kan betalen waar tmobile weer lekker aan verdient.
Ik heb 3 abonnementen lopen bij t-mobile die ik alle drie zal afsluiten wanneer dat kan.
Waar ik in eerste instantie voor belde was om te vragen wanneer ik mijn Blackberry terug zou krijgen want hij is inmiddels al 2 weken naar de reparatieservice, tot gister toe stond er dat het nog 2 a 3 werkdagen zou duren toen ik vandaag keek bleek het opeens 2 a 3 weken te zijn geworden. Dit vind ik dus belachelijk lang aangezien ik voor Blackberry internet betaal en daar dus hele maand geen gebruik van kan maken. Na niemand aan de telefoon te krijgen via de reparatieservice heb ik opgehangen en opnieuw gebeld, deze keer wou ik graag mijn abonnement opzeggen die 27 juni zou verlopen zijn, omdat ik gewoon zo kwaad was over de slechte service. Hierover wil ik dus vragen of dit echt nog zo lang gaat duren, en hoe belachelijk ik het vind dat een reparatie zo lang gaat duren.

Tenslotte is dit niet alles waarom ik zo gefrustreerd ben geraakt en al mijn abonnementen zal opzeggen bij t-mobile. Ik heb ook een iphone abonnement lopen bij t-mobile waarbij ik 9 van de 10 keer geen bereik heb dit is overigens ook vaak het geval met mijn 2 Blackberry abonnementen. Voor de iphone heb ik toen naar de t-mobile klantenservice gebeld vragen ze mij om de postcodes door te geven waar dit gebeurd, als antwoord geef ik dat dit haast overal is. Dan zegt ze weer dat het aan mijn iphone kan liggen en ik met een andere sim kaart moet kijken, Ik vertel haar dat het niet aan de telefoon ligt aangezien ik dat al heb geprobeerd omdat ik vaak geen bereik heb. Dan zegt ze bel maar terug als je de postcodes hebt waar dit gebeurt. En nu wil ik dus graag vragen of het mogelijk is om mijn abbonement te ontbinden vanwege het slechte bereik

7 reacties

Ik bedoel dat ik na een half uur nog steeds niemand aan de lijn kreeg,
Net als op de klantenservice anwtoord hier ook natuurlijk niemand
Reputatie 6
Badge +12
Hi Sokar,

Heb je de dekkingskaart van T-mobile al eens ingevuld ?
Het is natuurlijk niet goed als er eerst wat anders staat en dat hij dan nog langer wegblijft.

T-mobile moderators reageren hier altijd snel hoor, maar er zullen er vast een aantal met vakantie gaan 😉
Reputatie 5
@Sokar
Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik zie bij je abonnement waarbij je de BlackBerry ter reparatie hebt verstuurd, deze op 23 juni naar je is terug gestuurd. Je zult deze binnen enkele dagen thuis ontvangen.

Wanneer je verminderde dekking ervaart bij T-Mobile wil ik je vragen de dekkingskaart op de T-Mobile website in te vullen. Een netwerkspecialist neemt binnen 10 werkdagen contact met je op met een oplossing.
Ja fijn, ik heb mijn mobiel inmiddels ontvangen
Maar ik ben tmobile gewoon meer dan zat, van de 3 abonementen inmiddel 1 opgezegd na een paar keer de klantenservice te bellen en steeds in de wacht te staan kreeg ik ze eindelijk te pakken om het op te zeggen. nog 2 te gaan dan ben ik eindelijk van ze af
zoals gewoonlijk een dikke vette FAIL voor tmobile bij mijn opzegging, er staat nergens duidelijk dat ik een maand van te voren moet opzeggen en nu moet ik dus een maand voor extra kosten gaan betalen ik ga dus even meteen mijn andere abonementen opzeggen en zeker ook omdat ik eerst ze een paar keer heb geprobeerd te bereiken maar met zon wachttijd waar ik voor moet betalen niet normaal meer was, na zoveel jaren klant te zijn ben ik het gewoon meer dan zat.
Reputatie 7
@Sokar
Ik vind het jammer om te lezen dat je niet op de hoogte was van de opzegtermijn van één maand. Deze informatie vind je terug in de Algemene Voorwaarden en ook wanneer je de zoekfunctie gebruikt op de T-Mobile website.

Daarnaast loopt je contract tot 27 juli 2011. Omdat je op 30 juni hebt gebeld om op te zeggen en om te zetten naar PrePaid wordt je abonnement beëindigd op 31 juli. Je betaalt dus geen maand extra kosten. In de komende week wordt je hierover teruggebeld en de opzegging in orde gemaakt.
dankjewel voor je antwoord cindy, maar die extra kosten is voor een andere tmobile abonnement die ik inmiddels heb ik die opgezegd en zal ik maar die extra maand ook betalen, daarna ben ik er eindelijk van af. Ik begrijp best dat er een opzegtermijn is, maar het zou fijn zijn als tmobile hier de klanten wat beter op de hoogte gaat brengen, op zn minst een mailtje of iets dergelijk dat abbonement bijna verlopen is.

zoals ik eerder heb gezegd heb ik 3 abonnementen lopen bij tmobile en die van 27 juli heb ik inderdaad ook al voor gebeld om op te zeggen, ik heb het laten omzetten naar prepaid zodat ik mijn nummer kan behouden aangezien ik die al 4jaar heb. Had graag mijn abbonement willen verlengen met een iphone, maar dat ga ik bij een andere provider doen.

Reageer