klantenservice wakker worden

Reputatie 2
Ik kan na bijna 2 jaar ineens geen 0900 nummers bellen,zomaar geblokkeerd!gooi die blokkade er is snel af,en klantenservice is per telefoon ***

Ik krijg geen antwoord en ben nu pissig,en t-mobile heeft morgen een trouwe klant minder!!!

15 reacties

Reputatie 2
Ik ga youp van het hek maar weer eens inschakelen!!! T-mobile is ***
Reputatie 2
@berlie

Misschien zijn er meer mensen die wachten op een antwoord, wellicht kan het daarom even duren eer je een antwoord krijgt. Verder wens ik je veel succes met het inschakelen van Youp.
Reputatie 2
Dat is een probleem van T-mobile dan! KLANTENSERVICE,moet ik het spelllen? K-L-A-N-T-E-N-S-E-R-V-I-C-E,als je al een paar jaar KLANT bent,mag je best KLAGEN als ze iets blokkeren waar niet om gevraagd is!
Reputatie 2
De klanteservice kan je bellen, je krijgt dan iemand aan de telefoon die je meteen te woord staat, op een forum werkt dat nu eenmaal niet zo. Dus wil jij meteen een antwoord op een vraag dan is de snelste weg de klanteservice bellen.
Met het gedrag wat jij nu hier vertoont zal je iig niet sneller worden geholpen!
Reputatie 2
Dat is het hem noujuist! Ik heb de klantenservice al tig keer gebeld,maar krijg niemand aan de lijn,je krijgt constant een computerstem te horen,en dan krijg je te horen dat je hier moet zijn en verbinding wordt verbroken!
Daarom ben ik ook zo pissig,je belt klantenservice maar krijgt niemand aan de lijn!
Reputatie 2
Ik heb nu al dit jaar voor €40,- beltegoed opgewaardeerd! Om de blokkade van 0900 nummer eraf te krijgen,en die blokkade zit er nog steeds op!
Ik moet bellen! daar heb ik een telefoon voor. Kan er nu eens onderhand iemand mij helpen van de moderators?
Reputatie 7
@Berlie
Probeer het eens via Twitter. Daar reageren ze meestal een stuk sneller. @tmobile_webcare
Reputatie 2
oke,bedankt

Reputatie 5
@Berlie

Op een Forum moet je niet verwachten dat je binnen enkele minuten antwoord hebt. Een Forum is er zodat gebruikers elkaar van informatie kunnen voorzien. Een T-Mobile Moderator grijpt pas in wanneer dit echt nodig is. Ik heb zojuist voor je nagekeken waarom je geen gebruik kunt maken van 090X-nummers. Dit heeft niets met een blokkade te maken. De blokkade op 090X-nummers is al niet meer actief sinds 17 mei 2010. Kun je me aangeven welk telefoonnummer je probeert te bellen? Wellicht ligt de oorzaak daar.
Reputatie 2

@Berlie

Op een Forum moet je niet verwachten dat je binnen enkele minuten antwoord hebt. Een Forum is er zodat gebruikers elkaar van informatie kunnen voorzien. Een T-Mobile Moderator grijpt pas in wanneer dit echt nodig is. Ik heb zojuist voor je nagekeken waarom je geen gebruik kunt maken van 090X-nummers. Dit heeft niets met een blokkade te maken. De blokkade op 090X-nummers is al niet meer actief sinds 17 mei 2010. Kun je me aangeven welk telefoonnummer je probeert te bellen? Wellicht ligt de oorzaak daar.

Oke sorry!!!! shame on me! het nummer is 09090400170
Reputatie 2
Alvast sorry allemaal,het ligt niet aan t-mobile gelukkig!!!

Reputatie 5
@Berlie

Volgens mij heb ik je hier gisteren zelf over gesproken op twitter, kan dat? 🙂
Reputatie 2
Ik zag vanmorgen pas dat ik mocht antwoorden,want ik kreeg geen melding in mijn mailbox

ik kan ook de 0900 nummers niet bellen en heb 2x10 euro opgewaardeerd ???
Reputatie 7
@blanktomash

Ik zie dat je ondertussen contact hebt gehad met de afdeling klantenservice en dat hun de blokkade voor je verwijderd hebben.

Reageer