Beantwoord

Klantenservice, welke service? Onbereikbaar

• 29 augustus 2016
  • 6 reacties
  • 475 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 8 reacties
Ik probeer al een week, op verschillende tijden, de klantenservice te bereiken.
De wachtrij is te lang.. tuut, tuut, tuut.
Chat is al altijd langer dan 30 minuten wachtrij.
Emails worden niet beantwoord.

Ik wil mijn nummer wijzigen, dit is dus onmogeljk.... online kan het niet.

T-Mobile, neem eens wat mensen aan die vragen kunnen beantwoorden.
icon

Beste antwoord door Amy 31 augustus 2016, 10:50

Hey Gjvo,

Jammer om te horen dat het nog niet gelukt is om een van mijn collega's te bereiken. Door drukte kan het soms inderdaad even duren voor je geholpen wordt. Uiteraard doen we ons uiterste best om iedereen zo snel mogelijk te woord te staan.

Nu terug naar jouw vraag: Mag ik vragen waarom je jouw nummer wilt wijzigen? Op deze pagina vind je in ieder geval meer informatie over het wijzigen van je nummer. Wij kunnen hier jouw nummer ook voor je wijzigen, we brengen je dan via een forumbericht op de hoogte wanneer we het gewijzigd hebben en sturen het nieuwe nummer vervolgens naar je in een privébericht. Dat kan enigszins onhandig zijn omdat je dan niet precies weet wanneer we het voor je doorvoeren maar het kan natuurlijk wel! Laat je aan ons weten of wij jou hier verder mee kunnen helpen?

Ik zie je reactie tegemoet!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Gjvo,

Jammer om te horen dat het nog niet gelukt is om een van mijn collega's te bereiken. Door drukte kan het soms inderdaad even duren voor je geholpen wordt. Uiteraard doen we ons uiterste best om iedereen zo snel mogelijk te woord te staan.

Nu terug naar jouw vraag: Mag ik vragen waarom je jouw nummer wilt wijzigen? Op deze pagina vind je in ieder geval meer informatie over het wijzigen van je nummer. Wij kunnen hier jouw nummer ook voor je wijzigen, we brengen je dan via een forumbericht op de hoogte wanneer we het gewijzigd hebben en sturen het nieuwe nummer vervolgens naar je in een privébericht. Dat kan enigszins onhandig zijn omdat je dan niet precies weet wanneer we het voor je doorvoeren maar het kan natuurlijk wel! Laat je aan ons weten of wij jou hier verder mee kunnen helpen?

Ik zie je reactie tegemoet!
Hallo Amy, dank voor je antwoord.
Het formulier is heel goed verstopt op jullie website maar ik heb het 2 weken geleden gevonden en het werkt niet, het herkent het nummer niet.
Ik stuur je een privebericht.
Zwaar irritant klanten service is niet bereikbaar.wacht tijden zijn veel stelang
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Bjorn,

We willen je natuurlijk zo snel mogelijk helpen! Op dit moment en afgelopen weekend is het erg druk geweest, waardoor het langer duurde voordat we je konden helpen. Sorry voor het ongemak. We doen ons best om alle klanten zo snel mogelijk te helpen. Ik heb inmiddels in jouw andere topic gereageerd op jouw vraag. Kun je daar even naar kijken?
Van Klantenservice kan je niet meer spreken wanneer je alleen maar afgewimpeld word door belcomputers die een sms genereren met een locatie op de website.

Als ik een specifiek probleem heb wens ik een medewerker te spreken te krijgen.
Dit was mijn laatste T-Mobile abonnement
Reputatie 6
Badge +17
Hoi JustELmo,

Wat jammer om te horen dat je het gevoel hebt dat je wordt afgewimpeld door ons, dat is zeker niet de bedoeling! Wat is er precies aan de hand? Ik zie dat je gisteren een blokkade hebt geplaatst voor betalen van sms-diensten of mobiele diensten, gaat je vraag daar misschien over? In dit topic vind je meer informatie over sms-diensten en mobiele diensten. Mocht jouw vraag ergens anders over gaan of als je er niet uitkomt met de informatie in het topic, laat het gerust weten. Ik help je graag!

Reageer