Beantwoord

Klantenservice werkt niet

• 13 januari 2016
  • 10 reacties
  • 342 Bekeken

Eind vorig jaar een vraag gesteld of "klantenservice" mij kon helpen (service verlenen) om een email bij de juiste afdeling/persoon af te leveren.
Dit kon de afdeling "klantenservice" niet (of wilde niet).
Aangezien ik ervan uit ga dat die regel door klantenservice niet op eigen houtje ingesteld is, maar door het management van T-Mobile opgelegd is, dien ik hierbij een klacht in bij de directie.
"Klantenservice" die geen service aan klanten kan bieden is overbodig, daardoor te duur, ik kan me voorstellen dat men van T-Mobile Nederland af wil en de boel in de verkoop heeft gezet.
icon

Beste antwoord door Hajar 14 januari 2016, 11:20

Hi RonaldMobile,

Welkom op ons Forum!

Wat jammer dat je zo over onze klantenservice denkt. Wij doen altijd ons best om de klant zo goed mogelijk te helpen. Onze excuses als je dat anders hebt ervaren. Kan ik je misschien nog ergens mee helpen? Geef ons een kans om jou het tegendeel te bewijzen!

Ik hoor graag van je of ik iets voor je kan betekenen!
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Om een officiële klacht in te dienen, moet je hier naar toe gaan, en vervolgens drukken op "Klacht".

Is er misschien iets waarmee ik je kan helpen?

Groet,
Reputatie 7
Badge +20
Hi RonaldMobile,

Welkom op ons Forum!

Wat jammer dat je zo over onze klantenservice denkt. Wij doen altijd ons best om de klant zo goed mogelijk te helpen. Onze excuses als je dat anders hebt ervaren. Kan ik je misschien nog ergens mee helpen? Geef ons een kans om jou het tegendeel te bewijzen!

Ik hoor graag van je of ik iets voor je kan betekenen!
T-Mobile vindt het helemaal niet jammer dat er zo over jullie "klantenservice" zo wordt gedacht, is T-Mobile politiek volgens "klantenservice".
dus begrijp het antwoord van Hajar niet, stel voor dat ze kontakt opneemt met "klantenservice" maar dat zal wel niet lukken want ze mogen niet onderling communiceren die T-Mobile afdelingen.
Pilavoli, bedankt voor je link om klacht in te dienen, hele site afgezocht om deze link te vinden en niet gevonden, wist ook niet dat het klachtenformulier verstopt zat achter een "chatroom" wel slim om het daar te verstoppen, daar zoekt niemand.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Ronald,

Dat vinden we natuurlijk wel jammer, aangezien we voor onze klanten de best mogelijke service willen bieden en daar hoort klantenservice natuurlijk bij. Het woord zegt het immers al!

Wat begrijp je niet precies aan het antwoord van Hajar? Als wij je ergens bij kunnen helpen, dan willen we dat graag voor je betekenen. Daarnaast zou het natuurlijk een vrij stille boel worden als we niet met andere afdelingen konden communiceren, dus als dit nodig zou zijn, dan is dit zeker mogelijk.

Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag van je!
hallo David, vraag eens bij de afdeling klantenservice of ze een email naar een andere afdeling (verkoop in mijn geval) mogen doorzetten, antwoord is nee, dat mogen, kunnen of willen ze niet.
En je weet meteen het probleem...........................
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ronald,

Dankjewel voor je reactie.

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je op 22 december contact hebt opgenomen met onze klantenservice over je verlenging die op 29 januari in gaat. Klopt dat? Mijn collega heeft jou toen ook van een reactie voorzien en aangegeven dat het bedrag wat telefonisch is afgesproken ook op je contract staat. Het contract dat je hebt afgesloten loopt 24 maanden en is dus niet maandelijks opzegbaar. Zijn je vragen hiermee beantwoord? Zoals David heeft aangegeven is het voor ons wel mogelijk om te communiceren met andere afdelingen alleen moet ik dan wel weten wat je precies wilt en wat ik voor jou kan betekenen.

Dus mocht ik ergens mee kunnen helpen, laat het mij dan weten, Ronald.
Zoals ik toen aangegeven heb was 24 maanden en € 5,00 beiden NIET telefonisch afgesproken (NIET staat voor onbesproken).
Ik verzocht "klantenservice" om een nieuwe aanbieding maar die afdeling kon of wilde of mocht daarover niet met de afdeling verkoop communiceren (dit in tegenspraak wat jij schrijft dus).
Ik moest maar bellen zeiden ze???!!! over "service" gesproken.
Er zitten dus nogal wat onvolkomenheden in jouw antwoord.
Helpen? natuurlijk, je kent m'n vraag, nu nog het antwoord.......................
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ronald,

Ik heb je een privébericht gestuurd met wat meer informatie. Ik zie graag je reactie tegemoet. 🙂
Hallo Hajar, heb gereageerd op jouw privebericht, nog geen reactie ontvangen
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ron,

Ik heb gereageerd op jouw privébericht. 🙂

Reageer