Vraag

klantenservice zou me terug bellen


hoi
ik heb vanmorgen contact gehad ivm met een vervroegde verlenging op mijn abonnement.
de klantenservice medewerker zou mij doorverbinden met de afdeling verlengingen maar helaas werd daar niet opgenomen.
de mederwerker heeft toen een terugbel aanvraag gemaakt maar ik heb tot nu toe niks meer vernomen .

hoe lang duurt het normaal dat je dan terug gebeld wordt?

ik wil graag een vervroegde verlenging doen ik had al alles doorgegeven wat ik wilde maar ik wordt niet meer terug gebeld om het af te handelen.

graag reactie.

1 reactie

Reputatie 6
@fredhe

Ik heb zojuist in de systemen kunnen zien dat er een afspraak staat ingepland. Je dient rekening te houden met een wachttijd van 5 werkdagen. De afspraak is per 2 mei aangemaakt en er heeft een weekend tussen gezeten. Uiteraard zal de afspraak zo snel mogelijk worden opgepakt, daarom wil ik je vragen nog even geduld te hebben. 🙂

Reageer