Beantwoord

Klanttevredenheidsonderzoek te laat betaalde factuur bij vernieuwen abonnement

• 12 april 2016
  • 1 reactie
  • 268 Bekeken

Ik ben 8 april overgegaan van mijn i-150 '08 abonnement naar Stel Samen en Stel Bij, facturen worden automatisch van mijn rekening afgeschreven en dat is ook steeds gelukt. Ik kreeg zojuist deze e-mail (zoals te zien is in de bijlage) en ik heb contact opgenomen met de klantenservice en heb vervolgens informatie toegestuurd gekregen met informatie over phishing.

De afzender is "T-Mobile.Netherlands@herald.responsetek.com" (ook uit de bron van de mail lijkt deze afkomstig te zijn van Responsetek (Received: from mailsvr.responsetek.com ([207.82.122.162]))

De mail is aan mij persoonlijk gericht met mijn achternaam in de aanhef

De link verwijst daadwerkelijk naar een onderzoek bij Responsetek.com met als eerste vraag "Hoe tevreden bent u met het moment (de datum) waarop u uw factuur moet betalen? Zeer tevreden, tevreden, ... etc.

Bij de klantenservice zijn mijn betalingen gecontroleerd en die waren allemaal in orde, dus was de conclusie van de klantenservice dat het hier om een phishing email zou moeten gaan :?

Mij lijkt het toch echt een mail die niet verzonden had moeten worden, aangezien uit een ander topic op het forum al blijkt dat Responsetek in opdracht van T-mobile onderzoeken uitvoert.
icon

Beste antwoord door David 13 april 2016, 11:19

Hey Erwin,

Welkom op ons Forum! :)

De uitdrukking "Waar mensen werken, worden fouten gemaakt" is in dit geval van toepassing. Gister was er per ongeluk naar een aantal klanten bovenstaand bericht gestuurd, dit was een foutje van onze zijde en er zijn inderdaad geen problemen met je betaling of iets dergelijks. Excuses voor de verwarring!

Goed dat je hier in ieder geval alert op bent! In ons topic over phishing plaatsen we ook de laatste berichten die niét vanuit ons zijn verstuurd om klanten te waarschuwen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Erwin,

Welkom op ons Forum! :)

De uitdrukking "Waar mensen werken, worden fouten gemaakt" is in dit geval van toepassing. Gister was er per ongeluk naar een aantal klanten bovenstaand bericht gestuurd, dit was een foutje van onze zijde en er zijn inderdaad geen problemen met je betaling of iets dergelijks. Excuses voor de verwarring!

Goed dat je hier in ieder geval alert op bent! In ons topic over phishing plaatsen we ook de laatste berichten die niét vanuit ons zijn verstuurd om klanten te waarschuwen.

Reageer