Beantwoord

korting niet verwerkt....

• 28 juni 2014
  • 5 reacties
  • 87 Bekeken

Reputatie 2
Ik weet niet of ik hier juist zit, maar eerst maar eens proberen hier.
Ik heb mijn abo verlengd, en ben van i smart naar stel samen gegaan. Nu heb ik via coolblue het contract afgesloten met een korting van 4 euro op de internetbundel per maand, maar deze is niet verwerkt bij mij nieuwe contractgegevens in My T-mobile
Graag dit aan te passen in mijn tariefplan.
Ik wou het contract bijvoegen , maar word niet geaccepteerd hier, kan het wel doormailen....
icon

Beste antwoord door JohnH 28 juni 2014, 13:41

De prijs van een bundel word altijd vermeld zonder korting. Op de factuur en dus de rekening word gewoon de korting toegepast en je betaald dus het bedrag wat je hebt afgesproken en in je contract staat.
Bekijk origineel

5 reacties

De prijs van een bundel word altijd vermeld zonder korting. Op de factuur en dus de rekening word gewoon de korting toegepast en je betaald dus het bedrag wat je hebt afgesproken en in je contract staat.
Badge +13
Kortingen staan ook niet in my t mobile deze staan op je contract en worden vermeld op de rekeningen.
Heb je als de eerste rekening gehad?
Want ook zal je eerste rekening afwijkend zijn zie het linkje voor meer info,
http://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/facturen/gewijzigde-factuur
Reputatie 2
Oke, bedankt, dan wacht ik op mijn eerstvolgende factuur, en zie dan wel of het klopt of niet.

Markeer dan even de vraag als beantwoord, dan hoeft men er niet meer naar te kijken.

Het maakt niet uit wie je als antwoord markeert 🙂
Reputatie 2
Dank je, heb nog geen rekening gehad, maar ik hou het in de gaten...

Kortingen staan ook niet in my t mobile deze staan op je contract en worden vermeld op de rekeningen.
Heb je als de eerste rekening gehad?
Want ook zal je eerste rekening afwijkend zijn zie het linkje voor meer info,
http://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/facturen/gewijzigde-factuur

Reageer