Beantwoord

Kosten bellen naar klantenservice met Flex prijsplan

Bellen met klantenservice is gratis volgens mijn flex abonnement worden toch belminuten gerekend
icon

Beste antwoord door Issam 12 december 2015, 11:30

Hi Matt,

Een terechte opmerking! Goed dat je dit bij ons aangeeft.

Het bellen naar de klantenservice is bij het Flex prijsplan inderdaad gratis. Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat je hier al telefonisch contact over hebt opgenomen. Onze vriendelijke collega heeft je te woord gestaan en de gemaakte kosten vergoed. Ik hoop dat het hiermee is opgelost.

Als je nog aanvullende vragen hebt dan helpen we je graag verder. 🙂

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 2
Hallo Matt61,
Op de site staat het volgende:
"Kosten
Hier geldt het standaard tarief voor bellen naar een mobiel nummer, binnen Nederland. Voor klanten met een Relax-abonnement van vóór januari 2010 of een i-Abonnement van vóór 4 april 2011, is bellen met T-Mobile Klantenservice gratis. Vanuit het buitenland gelden de tarieven voor het bellen in het buitenland met een mobiele telefoon."
Ik begrijp hieruit dat in geval van een flex abbo je het reguliere tarief belt. Maar wellicht interpreteer ik het verkeerd? Groet, eM.
Hoi eM
Op mijn contact staat dat flex 25. Gratis bellen is met klantenservice ook vanuit het buitenland
Doeiii
Reputatie 2
Spijtig genoeg heb ik geen inzage in je gegevens Matt61. Ik hoopte je te helpen als mede klant zijnde. Groet, eM
Reputatie 6
Badge +16
Hi Matt,

Een terechte opmerking! Goed dat je dit bij ons aangeeft.

Het bellen naar de klantenservice is bij het Flex prijsplan inderdaad gratis. Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat je hier al telefonisch contact over hebt opgenomen. Onze vriendelijke collega heeft je te woord gestaan en de gemaakte kosten vergoed. Ik hoop dat het hiermee is opgelost.

Als je nog aanvullende vragen hebt dan helpen we je graag verder. 🙂
Hallo Issam
Nogmaals klantenservice was gratis was wel in rekening gebracht , krijg nu een kadootje van E 10 zegt Hanna in de computer die ik in de winkel heb gelezen daar staat ook dat ik het gesprek heb afgebroken met haar .Deze Mv zei ook dat T mobile niet liegt maw ik wel dan ??!! Pertinent niet waar het was een slechte verbinding , ik zat in de auto .
Daarnaast ben gebeld door privé nummer ook in de VS 2 sec opgenomen 20.50 min beltegoed afgerekend ,je.kunt in mijn logboek zien dat het bellen gelijk is geannuleerd ,
Brief geschreven aan dhr Kind costumers service ben terug gebeld door een meisje en vertelde niks aan te doen dus kortom geen enkel begrip van T mobile Ik wil in redelijkheid gecompenseerd worden door deze onderneming waar ik alweer 8 jaar mee verbonden groeten Matt61
Reputatie 7
Badge +15
Hi Matt,

Mijn collega David heeft in dit topic een reactie op je achtergelaten. Om dubbele topics te voorkomen en het overzicht op het forum te bewaren heb ik dit topic gesloten.