Beantwoord

Kosten Duosim

Geachte heer/mevrouw,Vandaag 2-3-2014 Duo simkaart via My T-Mobile besteld.De siteprijs is € 18.15, toch zag ik bij de bevestiging een hoger bedrag voorbij komen.Ik teken bezwaar aan tegen deze gang van zaken omdat ik deze prijs pas na de bevestiging wordt gecommuniceerd. Graag levering voor de afgesproken prijs.
Met vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door Chris076 3 maart 2014, 10:59

@NahForum

Welkom hier op het Forum!

Ik heb dit voor je uitgezocht en het verschil in berekende kosten voor je gecrediteerd. Dit wordt bij de volgende facturering verrekend. Excuses voor het ontstane ongemak!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Beste NahForum,

Ik vraag me af waar jij de DUO SIM prijs van 18,15 hebt gezien.
Ik zie voor de bestelling van een DUO SIM de prijs van €35,19 staan.

Zou je de pagina-link willen sturen (of eventueel een screenshot bijvoegen) waar staat dat het te betalen bedrag €18,15 had moeten zijn?
(Omdat ik op deze pagina zie dat er adresgegevens staan, probeer deze niet op de screenshot te zetten!)
Reputatie 6
@NahForum

Welkom hier op het Forum!

Ik heb dit voor je uitgezocht en het verschil in berekende kosten voor je gecrediteerd. Dit wordt bij de volgende facturering verrekend. Excuses voor het ontstane ongemak!
Bedankt voor de snelle reactie en oplossing!

De bestelling is gedaan via My-TMobile die daardoor weet welke abonnnementsvorm ik heb. 
Waarschijnlijk zijn er meerdere tarieven mogelijk.
Ik heb 2 abonnementen lopen bij T-mobile. Bij een tel.nr zie ik kosten voor duosim voor €35,59 en bij de ander €18,15.
Het verschil vind ik enorm, en waarom? €18,15 lijkt mij een redelijke prijs.
Reputatie 5
Hi sunnyS! Als ik snel even de de prijslijsten bekijk, valt mij op dat de tarieven voor een Duo Sim omhoog zijn gegaan sinds de abonnementen van 2011. Het verschil in tarief ligt dus aan van wanneer het abonnement is.

Reageer