Vraag

Kosten klantenservice

• 17 mei 2011
  • 6 reacties
  • 513 Bekeken

Ik heb de laatste tijd vaak contact met de klantenservice. Nu was ik bij mijn vorige abonnement gewend dat dit gratis was, maar ik zag al op de site staan: " Abonnees met een Relax-abonnement afgesloten ná 11 januari 2010 en Voordeelsim bellen voor het standaard beltarief.". Ik ging er dus vanuit dat dit uit mijn tegoed gehaald zou worden als belminuten. In plaats daarvan heb ik nu gebruikerskosten buiten mijn bundel. Hoe zit dit precies?

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
@Tycho1
Het bellen naar T-Mobile Klantenservice gaat van je Relax-tegoed af. Op je laatste factuur zie ik geen gebruikskosten buiten de bundel staan voor het bellen naar de klantenservice, wel voor het bellen naar een 0900-nummer. Ik heb ook gekeken naar je belstatus en zie daar ook geen extra kosten staan.
Reputatie 2
Waarom gaan de minuten bij een voordeelsim niet gewoon van je bundel af?

Op mijn rekening staan de kosten namelijk wel apart vermeld.
Reputatie 7
@DaisyS
Het bellen naar T-Mobile Klantenservice gaat ook van de belminuten van je Voordeelsim af.

Er worden kosten voor het bellen naar T-Mobile Klantenservice op 16 april bij je gebruikskosten buiten bundel vermeld. Dit komt omdat je je belminuten op 15 april hebt opgebeld. Wanneer je in je specificatie kijkt zie je op pagina 6 dat het bellen naar onze klantenservice binnen je bundel valt wanneer je nog belminuten hebt.
@cindy
Je hebt gelijk. Was vergeten dat ik die maand ook contact had opgenomen met ING, dit nummer koste wel geld.
Reputatie 6
Badge +9
@Tycho1 netjes dat je dit ook even meld.
Reputatie 7
@Tycho1
Dat kan gebeuren, we vergeten allemaal wel eens iets! Fijn dat je even laat weten dat het opgehelderd is.