Beantwoord

Kosten voor bellen met klantenservice

• 1 februari 2017
  • 6 reacties
  • 1887 Bekeken

Waarom betaal ik als ik met het klantenservice nummer bel, 1200 nummer is toch gratis om mee te bellen. ik durf nu niet weer daarover met jullie te bellen, kost het me weer zoveel euro. Graag hoor ik hierop jullie antwoord en eventuele correctie
icon

Beste antwoord door Serviceweb 1 februari 2017, 12:01

Hoi Mirjam,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Bij de meeste abonnementen gaat het van je belminuten af, heb je geen bundel dan betaal je dus gewoon voor het bellen naar de klantenservice. Het is dus maar net welk abonnement je hebt. De kosten vind je op je prijslijst (particulie / zakelijk). Deze kosten zijn meestal hetzelfde als voor het bellen naar een mobiel nummer binnen Nederland.

Bel je ons vanuit het buitenland? Dan betaal je hetzelfde als voor bellen in het buitenland naar een mobiel nummer in Nederland.

Ik heb even de twee laatste abonnementen genomen als voorbeeld, dan heb je sneller een overzicht. Heb je een ander abonnement, kijk dan even bij de tarieven, zie onder:

Go abonnement:

Basis Sim Only:

Voor andere abonnementen, kijk op deze pagina: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/tarieven
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

1200 (klantenservice) is niet gratis, dit wordt ook vermeld in de tarieven. Je betaalt het beltarief.
Als je geen belbundel hebt, dan betaal je het "buitenbundel tarief".

Groet,
Hoi Mirjam,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Bij de meeste abonnementen gaat het van je belminuten af, heb je geen bundel dan betaal je dus gewoon voor het bellen naar de klantenservice. Het is dus maar net welk abonnement je hebt. De kosten vind je op je prijslijst (particulie / zakelijk). Deze kosten zijn meestal hetzelfde als voor het bellen naar een mobiel nummer binnen Nederland.

Bel je ons vanuit het buitenland? Dan betaal je hetzelfde als voor bellen in het buitenland naar een mobiel nummer in Nederland.

Ik heb even de twee laatste abonnementen genomen als voorbeeld, dan heb je sneller een overzicht. Heb je een ander abonnement, kijk dan even bij de tarieven, zie onder:

Go abonnement:

Basis Sim Only:

Voor andere abonnementen, kijk op deze pagina: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/tarieven
Reputatie 4
Badge +9
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel vreemd vind dat als klant, je alsnog belminuten (of buitenbundel kosten) moet inleveren. Je zou zeggen dat dit gratis zou zijn. Want als je klant wilt worden, bel je wel een gratis 0800 nummer.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel vreemd vind dat als klant, je alsnog belminuten (of buitenbundel kosten) moet inleveren. Je zou zeggen dat dit gratis zou zijn. Want als je klant wilt worden, bel je wel een gratis 0800 nummer.

Mee eens, kan me daar wel in vinden. (gelukkig komen er steeds meer onbeperkt bellen abonnementen)

Maar je kan je vraag ook hier op de forum stellen, op twitter, op Facebook en via de chat button op de website met iemand van de klantenservice chatten. En dat allemaal gratis! En mijn ervaring met bellen is dat je er best snel doorheen komt ( uh, mijn ervaring 😃 )
Hallo
Waarom betaal ik buiten mijn bundel voof bellen met een 06 nummer van julie klantenservice?
Ik heb stel samen stel bij en lees op meerdere paginas dat deze minuten binndn mijn bundel horen te vallen. Het is geen 09 00 nummer
18 minuten in de wacht gehouden en nog geen dtap verder mee gekomen vandaag. Graag een reactie
Goedemorgen, deze vallen in je bundel als je bundel nog niet verbruikt is. Wanneer deze verbruikt is dan moet je er voor betalen. Maar gelukkig kan je je vragen ook hier op de forum plaatsen en er bestaat een chat button via de krantenpagina: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/contact

Hroetjes,
Serviceweb

Reageer