Beantwoord

Kosten voor bellen naar klantenservice?

• 6 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 427 Bekeken

Beste klantenservice,

Ik kreeg zojuist mijn factuur binnen en tot mijn grote verbazing worden er kosten in rekening gebracht voor het bellen naar de klantenservice, ik was altijd in de veronderstelling dat als je met je eigen toestel 1200 belde dat dit gratis was?

Ik heb op 9 september 111:05 min. in de wacht gehangen aangezien jullie het nooit op orde hebben wanneer er een nieuwe iPhone uitkomt. Ik heb toen mijn abonnement verlengd.

Op 26 september heb ik jullie ook gebeld om het contract van mijn vrouw en dochter te verlengen, hiervoor worden er tevens kosten in rekening gebracht.

In totaal ben ik €7,91 hieraan kwijt.

Bovendien worden al mijn andere belkosten nu ook in rekening gebracht omdat ik buiten mijn belbundel kom.

Ik vind dit echt van de zotte, ik kom mijn geld bij jullie brengen en vervolgens moet ik hier nog extra voor betalen ook.

Ik verwacht dan ook dat jullie dit compenseren!!!
icon

Beste antwoord door David 6 oktober 2016, 15:07

Hey Stefanheij,

Logische vraag, goed dus dat je deze stelt!

Het klopt dat de klantenservice niet gratis-gratis is, je bent er namelijk in ieder geval belminuten aan kwijt. Er zijn verder geen extra kosten aan verbonden, behalve het beltarief als je geen belminuten meer hebt. Ik snap je punt echter goed en vind het jammer dat we op deze manier 3 verlengingen zouden moeten starten, ik zorg dat de kosten worden vergoed op je volgende factuur. In de voorwaarden van jouw abonnement kun je overigens ook vinden hoe het zit met het bellen naar servicenummers.

Overigens zie ik dat je nu geen belbundel hebt ingesteld, dus houd er rekening mee dat nu het beltarief in rekening wordt gebracht als je belt. Misschien handig om toch een belbundel erbij te nemen?

Mocht je nog verdere vragen hebben, laat het dan gerust weten!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Stefanheij,

Logische vraag, goed dus dat je deze stelt!

Het klopt dat de klantenservice niet gratis-gratis is, je bent er namelijk in ieder geval belminuten aan kwijt. Er zijn verder geen extra kosten aan verbonden, behalve het beltarief als je geen belminuten meer hebt. Ik snap je punt echter goed en vind het jammer dat we op deze manier 3 verlengingen zouden moeten starten, ik zorg dat de kosten worden vergoed op je volgende factuur. In de voorwaarden van jouw abonnement kun je overigens ook vinden hoe het zit met het bellen naar servicenummers.

Overigens zie ik dat je nu geen belbundel hebt ingesteld, dus houd er rekening mee dat nu het beltarief in rekening wordt gebracht als je belt. Misschien handig om toch een belbundel erbij te nemen?

Mocht je nog verdere vragen hebben, laat het dan gerust weten!
Beste David,

Dat moet je even uitleggen, geen belbundel ingesteld???
Ik heb even een screenshot van mijn bestelling bijgevoegd, hierin staat toch duidelijk 120 min. bellen.

Heel fijn dat de kosten vergoed worden maar wat wordt er precies vergoed? Door het lange wachten in jullie wachtrij ben ik dus buiten mijn belbundel gekomen wat tot veel extra kosten heeft geleid.

Ik zie overigens (zie screenshot) dat ik nu ook alweer in de kosten val omdat ik jullie vanmiddag heb geprobeerd te bellen hierover maar weer in een te lange wachtrij terecht kwam.

Sorry maar ik ben nu echt NOT AMUSED 😠
Excuus, het screenshot is van mijn vouw haar verlenging. Ik heb even teruggekeken maar ik snap werkelijk niet waarom er geen belbundel in mijn abonnement zit. Ik weet zeker dat ik dit heb aangeklikt. Op de dag van bestellen deed de site erg raar ivm de drukte van de iPhone 7 daarom heb ik toen gebeld of het allemaal goed was gegaan.
Kunnen jullie dit nog rechtzetten?
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Stefan,

Het lijkt er inderdaad op dat er bij het aangaan van de vernieuwing iets fout is gegaan bij het selecteren of verwerken van de belbundel. Ik wilde hier gelijk mee aan de slag gaan, maar ik zie dat je 'm zelf inmiddels via My t-Mobile hebt geactiveerd.

Om je ook hierin tegemoet te komen heb ik naast de korting die onze collega David heeft toegevoegd nog een extra eenmalige korting toegevoegd. Deze korting zal zichtbaar zijn op je eerstvolgende factuur! Ik hoop dat hiermee je vragen zijn beantwoord en alles nu duidelijk is. Heb je aanvullende vragen? Dan horen we het natuurlijk graag van je Stefan.

Reageer