Ik kreeg zojuist mijn factuur binnen en tot mijn grote verbazing worden er kosten in rekening gebracht voor het bellen naar de klantenservice, ik was altijd in de veronderstelling dat als je met je eigen toestel 1200 belde dat dit gratis was?
Ik heb op 9 september 111:05 min. in de wacht gehangen aangezien jullie het nooit op orde hebben wanneer er een nieuwe iPhone uitkomt. Ik heb toen mijn abonnement verlengd.
Op 26 september heb ik jullie ook gebeld om het contract van mijn vrouw en dochter te verlengen, hiervoor worden er tevens kosten in rekening gebracht.
In totaal ben ik €7,91 hieraan kwijt.
Bovendien worden al mijn andere belkosten nu ook in rekening gebracht omdat ik buiten mijn belbundel kom.
Ik vind dit echt van de zotte, ik kom mijn geld bij jullie brengen en vervolgens moet ik hier nog extra voor betalen ook.
Ik verwacht dan ook dat jullie dit compenseren!!!
Beste antwoord door David
Hey Stefanheij,
Logische vraag, goed dus dat je deze stelt!
Het klopt dat de klantenservice niet gratis-gratis is, je bent er namelijk in ieder geval belminuten aan kwijt. Er zijn verder geen extra kosten aan verbonden, behalve het beltarief als je geen belminuten meer hebt. Ik snap je punt echter goed en vind het jammer dat we op deze manier 3 verlengingen zouden moeten starten, ik zorg dat de kosten worden vergoed op je volgende factuur. In de voorwaarden van jouw abonnement kun je overigens ook vinden hoe het zit met het bellen naar servicenummers.
Overigens zie ik dat je nu geen belbundel hebt ingesteld, dus houd er rekening mee dat nu het beltarief in rekening wordt gebracht als je belt. Misschien handig om toch een belbundel erbij te nemen?
Mocht je nog verdere vragen hebben, laat het dan gerust weten!
Bekijk origineel
Logische vraag, goed dus dat je deze stelt!
Het klopt dat de klantenservice niet gratis-gratis is, je bent er namelijk in ieder geval belminuten aan kwijt. Er zijn verder geen extra kosten aan verbonden, behalve het beltarief als je geen belminuten meer hebt. Ik snap je punt echter goed en vind het jammer dat we op deze manier 3 verlengingen zouden moeten starten, ik zorg dat de kosten worden vergoed op je volgende factuur. In de voorwaarden van jouw abonnement kun je overigens ook vinden hoe het zit met het bellen naar servicenummers.
Overigens zie ik dat je nu geen belbundel hebt ingesteld, dus houd er rekening mee dat nu het beltarief in rekening wordt gebracht als je belt. Misschien handig om toch een belbundel erbij te nemen?
Mocht je nog verdere vragen hebben, laat het dan gerust weten!