Beantwoord

Krijg geen medewerker aan de lijn

• 7 november 2016
  • 4 reacties
  • 414 Bekeken

Hoe in hemelsnaam krijg ik een medewerker aan de telefoon, ik heb een vraag over mijn belstatus maar elke keer als ik de helpdesk bel krijg ik alleen maar doodlopende keuze menu's en opties. Hoe in hemelsnaam krijg ik een normaal persoon aan de telefoon?
icon

Beste antwoord door rlsikosek12 7 november 2016, 13:37

Hoi Maxboth,

Welkom op het forum!

Om in contact te komen met een medewerker kun je bellen met 0624001200 (indien je een T-Mobile klant bent) of bellen met 08007123 (indien je nog geen T-Mobile klant bent). Na het doorlopen van het keuzemenu en de wachtrij is het toch echt de bedoeling dat je wordt geholpen door een medewerker! Je kunt echter ook hier je vraag/klacht neerleggen en wachten tot een T-Mobile medewerker dit oppakt. Wellicht kan ik je zelfs helpen!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Hoi Maxboth,

Welkom op het forum!

Om in contact te komen met een medewerker kun je bellen met 0624001200 (indien je een T-Mobile klant bent) of bellen met 08007123 (indien je nog geen T-Mobile klant bent). Na het doorlopen van het keuzemenu en de wachtrij is het toch echt de bedoeling dat je wordt geholpen door een medewerker! Je kunt echter ook hier je vraag/klacht neerleggen en wachten tot een T-Mobile medewerker dit oppakt. Wellicht kan ik je zelfs helpen!
T-Mobile App downloaden is ook wel makkelijk, ziet je wat je belstatus is, of je over je bundel ben gegaan etc, mijn ervaring is dat Twitteren het snelste is om in contact te komen met een medewerker
Bij 9 van de 10 opties uit het keuze menu krijg ik aan het einde te horen dat de verbinding wordt verbroken. En de app heb ik maar ik wou daar wat meer over weten omdat ze een fout hebben gemaakt. Uiteindelijk na een volledig ander keuze menu te hebben door gelopen met het vernieuwen of wijzigen van mijn abbonement eindelijk iemand te pakken gekregen. Maar wat een ongelofelijk achterlijk gedoe zeg.

Ik heb gewoon een simpele vraag over mijn beltegoed en over de status daarvan en via dat keuze menu krijg ik alleen maar te horen, je kan ook op de website kijken of je smsen voor de status maar nooit je wordt door verbonden met een medewerken. Ik ben er uiteindelijk ruim een half uur mee bezig geweest, en toen na 2 min aan de telefoon te hebben gehangen was het opgelost. Ik vind dat service lijn echt een hele slechte zaak en helemaal niet klantvriendelijk. Ik vind dat je het recht hebt om als klant die al keurig jaren lang lid is gewoon fatsoenlijk iemand een de lijn kan krijgen, zonder al te veel moeite.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Maxboth,

Bedankt voor je feedback hierover. Ik heb dit doorgezet naar de afdeling die gaat over het maken van het belmenu. Een gouden tip is dat je het snelste iemand aan de lijn krijgt als je voor 'overig' kiest.. maar dit moet je ook maar net weten en zo te horen moet dit makkelijker kunnen. Ik ben blij om te horen dat je uiteindelijk wel geholpen bent. Nogmaals bedankt voor de feedback!

Als wij je verder nog ergens mee kunnen helpen, let me know!

Reageer