Vraag

kunnen jullie alsjealsjeblieft mijn betaalde geld terugstorten?

• 16 maart 2011
  • 4 reacties
  • 1739 Bekeken

Reputatie 2
Beste klantenservice,
op 7-2 heb ik een bestelling betaald bij jullie. Die bestelling is de volgende dag geannuleerd. Met de belofte dat mijn betaling binnen 2w terug gestort zou worden.
diverse malen beloofd dat het nu echt geregeld wordt.
Het is vandaag 16 maart en ik heb NOG STEEDS mijn geld niet terug.
Het gaat om onderstaande ideal betaling.

07-02-2011 T-MOBILE NETHERLANDS B.V.

51.06.12.636

's-Gravenhage 1120000046605775

06-02-11 13:42 S0000556322O0000588268V6996125

-369,95 EUR

Kunnen jullie dit alsjeblieft nu gewoon terugstorten?? het gaat om 369, 95 euro...

Als juillie dit nu niet gewoon vandaag regelen ga ik hier stappen tegen ondernemen.
Dit mag niet wat jullie doen.

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 5
@Pmvbergen
Ik begrijp dat het vervelend is het bedrag nog niet is ontvangen. Mijn collega heeft op 16 maart een terugstorting ingediend, deze is in behandeling en het bedrag staat binnen 10 dagen op je rekening. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 6
Badge +9
Begrijp heel goed dat je boos bent, is ook nogal een bedrag.
ff afwachten wat de moderators morgen te zeggen hebben.
Succes
Reputatie 2
@Pmvbergen

Ik heb direct de geannuleerde bestelling voor je opgezocht en een terugstorting ingediend voor het reeds betaalde bedrag van €369.95. Het bedrag zal zo spoedig mogelijk worden teruggestort op het bij ons bekende rekeningnummer. Mijn excuses voor het ongemak.

Het geld staat NOG STEEDS niet op mijn rekening.
Ik ga morgen jurische stappen ondernemen.
Dit is echt onacceptabel..
Reputatie 5
@Pmvbergen

Ik heb direct de geannuleerde bestelling voor je opgezocht en een terugstorting ingediend voor het reeds betaalde bedrag van €369.95. Het bedrag zal zo spoedig mogelijk worden teruggestort op het bij ons bekende rekeningnummer. Mijn excuses voor het ongemak.