Beantwoord

lange wachtrij klantenservice

• 16 september 2020
  • 3 reacties
  • 79 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Zo.…

vanmiddag 2x zeker 20 min gehangen aan de lijn. Nu met 59.35 werd gewoon de verbinding verbroken. Dankjewel.….

net alsof ik ook niks beters heb te doen.

dus nu weer aan de lijn gaan hangen en zelfde geintje te krijgen? Is er iets van een terugbelverzoek of een mogelijkheid tot een betere klantenservice?

ik wilde bellen voor verlengen maar twijfel ernstig.

icon

Beste antwoord door Hajar 17 september 2020, 10:18

Hi @Aah0321 

Allereerst super dat je wilt verlengen! Normaal gesproken krijg je sneller iemand aan de lijn dus excuses als het zo lang heeft geduurd. Wist je dat je ook heel eenvoudig kan verlengen via My T-Mobile? Je kan dan zelf selecteren wat voor abonnement je graag zou willen. Mocht je toch liever iemand spreken dan kun je het nogmaals proberen op dit nummer 0800 8104 of als je graag gebeld wilt worden kun je mij dan via een privébericht je 06 nummer, naam, geboortedatum adres en laatste 4 cijfers van je Iban geven? Dan hoor ik graag wanneer je gebeld wilt worden.

Ik hoop dat je zo verder komt! Als ik nog iets voor je kan doen, laat het vooral weten. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Aah0321 

Allereerst super dat je wilt verlengen! Normaal gesproken krijg je sneller iemand aan de lijn dus excuses als het zo lang heeft geduurd. Wist je dat je ook heel eenvoudig kan verlengen via My T-Mobile? Je kan dan zelf selecteren wat voor abonnement je graag zou willen. Mocht je toch liever iemand spreken dan kun je het nogmaals proberen op dit nummer 0800 8104 of als je graag gebeld wilt worden kun je mij dan via een privébericht je 06 nummer, naam, geboortedatum adres en laatste 4 cijfers van je Iban geven? Dan hoor ik graag wanneer je gebeld wilt worden.

Ik hoop dat je zo verder komt! Als ik nog iets voor je kan doen, laat het vooral weten. 

Nou het gaat om t mobile thuis die kan je geloof ik niet zo verlengen alleen telefonisch toch?

er stond dat vanaf 7u de klantenservice open is, maar dit is dus vanaf 8u 🙈

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Aah0321 

Ik ging er vanuit dat het om een mobiele abonnement ging, maar je voor Thuis kan je bellen naar  0800-0419. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Reageer